Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

Lina med Liten skrev 2007-12-19 16:37:57 följande:
    Detta e My
    ÅÅÅÅÅÅ vilken gosig liten sak, man vill ju bara köra in huvudet i skärmen o gosa lite
    Annat än våran pälsklädda sak.
    Vill ha kisse juh.
    L I A M
  • ängeln83

Skrutten när han var som minst:

L I A M
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2007-12-19 17:01:16 följande:
    åhhh så himla liten. Hur liten var han där? Han ser mycket kortare ut än Maia. Hon var ju trots sin vikt hela 49cm lång (lång och smal redan då alltså).
    Tror han vägde 1900 här (2160 när han föddes) o 46 lång.
    Vad vägde Maia?
    L I A M
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2007-12-19 17:01:25 följande:
    Meeeh så liten! Hur liten var han?Innan jag fick Milo att köpa kläder till så köpte jag åt vovva. Å hon älskar sina kläder! Fast nu vra det länge sen hon fick ngt nytt
    Guuu vad gulligt
    L I A M
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2007-12-19 17:05:04 följande:
    ÅÅå shit så litet! Milo vägde alltså mer än det dubbla . Fast innan vi åkte hem från BB var han nere på 3,9 . Är han mycket för tidigt född eller?
    He he...fast ser man en bebis på 5 kg nu så tycker man att den är pytteliten.
    Han är 5 veckor för tidigt född. Fast han var ändå bara tippad på en födelsevikt runt 2.8 om jag gått tiden ut.
    L I A M
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2007-12-19 17:05:25 följande:
    2575 när hon föddes och som sagt 49cm lång. Som minst vägde hon 2200. Skiljde ändå inte så mycket som jag trodde då! Men herregud då har hon verkligen varit så där liten Jag skulle också tagit en sån där bild med petflaska som du. Då hade det ju synts mer hur liten hon faktiskt var. För som du märker så minns jag ju knappt...
    Ne, då skiljer det ju inte mycket. Men det så svårt att tro. Träffade en bebis igår som vägde 6 kg, tänkte direkt att sådär liten har ju skrutten aldrig varit.
    L I A M
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2007-12-19 17:07:43 följande:
    Ahh, en sån liten knatte! Ja, jag hade en bebis här i måndags som var 4 veckor o vägde över 5 kg, den var sååå himla liten!Får jag komma in hos dig?
    Ah...givetvis, släpper in dej på en gång.
    L I A M
  • ängeln83
    Angelinah skrev 2007-12-19 17:48:53 följande:
    Hur sjutton får man i såna där rump alvedon???? Jädrans OT jag vet, men de funkar ju inte
    Har också problem med dom, sambon får sköta det där, men han brukar få stå en bra stund och lixom hålla kvar den.
    L I A M
  • ängeln83

Åååå...gjorde precis en hemsk upptäckt, skrutten har börjat gnissla tänderna, ååå vad det låter, ryser i hela kroppen, hur sjutton får man dom att sluta med det?
    Också väldigt OT.

L I A M
  • ängeln83
    Angelinah skrev 2007-12-19 17:54:23 följande:
    Ha ha... det gör Ida åxå... JÄTTEHÖGT!!!!   *rys*
    Det är ju sååå hemskt.
    Tyvärr kan man ju inte göra så mycket åt det, men ååå, nu är han igång igen *ryyyyyser*

Måste också köpa flytande istället, dom andra är ju hopplösa.
    L I A M
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8