Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

Tjollabolla skrev 2007-12-18 09:36:40 följande:
    Fiiint! Å jag gillar ju inte ens rött . Fanns dom jeansen i fler färger? Milo äger inte ett enda par jeans, det blir min mission på mellandagsrean En styck IdaT velourdräkt beställd! ÅÅ vad glad jag är . Hoppas den hinner komma innan jul, men det borde den göra om inte posten segar.
    Har inte heller gillat rött innan, men har ändrat mej på den punkten. O när jag såg jeansen var jag ju tvungen att ha dom
    Just dom jeansen fanns bara i rött vad jag såg, men det fanns ju andra fina jeans också.

Grattis till velour dräkten
    L I A M
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2007-12-18 09:54:26 följande:
    godmorgon girlsär katvigs tajts hårda i midjan??? min lille grabb är ju tjock och fet vill ju inte att det ska spänna när han sitter...
    Har inte provat skrutten på, men dom känns klart hårdare än IdaT:s tights ialla fall.
    L I A M
  • ängeln83
    lillronya skrev 2007-12-18 10:10:22 följande:
    Skryter med nya vagnen. Ja ny och ny. Bättre begagnad är den ju förstås. Storasyrran blev avis och provar.
    Ååå va fin
    Likadan som skruttens, fast hans är svart.
    L I A M
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2007-12-18 10:13:31 följande:
    vad har hänt med elvasmåtrolls adventskalender??? kan ni se nått erbjudande??
    Satt precis och fundilerade över det också, ser inte heller nåt.
    L I A M
  • ängeln83

Måste försöka göra nåt av dagen, men jag har ingen lust *sucka högt*
    Får börja med att hänga lurven på tork, sambon lyckades spilla ut en massa frukt pure igår, så den var mer gul än blå, får se hur den har klarat denna tvättningen

L I A M
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2007-12-18 10:32:08 följande:
    Å grattis på 8 månaders dagen! Milo blir 10 månader på lördag! Det är helt otroligt, det betyder att det bara är 2 månader tills han är 1 år! *gaaaaaaaaaaah ångest*
    Känner igen den där ångersten, Liam blev 9 månader igår, vart har tiden tagit vägen?
    L I A M
  • ängeln83

Man kan ju inte annat än skratta åt Poppilopps erbjudande.
    Hoppas att EST lägger ut sitt snart.

Ingen med shopping tips? Har kollat runt lite på Tradera, hittar inget där heller, mer än en jätte fin plych overall från Villervalla, men som vanligt fel storlek Fundersam

L I A M
  • ängeln83

Buttelina

Stämmer in i kören, guuuu vad söt han är, man smälter ju direkt när man ser honom, o super snygg kläd kombo.

L I A M
  • ängeln83

Nån som handlat på faktura från Freshmilk här?
    Köpte ju lite Katvig därifrån på faktura, typ i början av dec, o jag har fortfarande inte fått nån faktura, i paketet låg bara en plocklist, ingen faktura.

L I A M
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8