Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

Smultronbullen skrev 2007-12-11 19:02:45 följande:
    Jag funderar på en Midiappletröja till en kompis barn... Hur är de i strl? Om hon har 92-98 behöver jag ta ytterligare en strl större än 98?
    hellre för stort än för litet. men på rumba är alla slut!
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2007-12-11 18:22:42 följande:
    Hej på er! inte hunnit mer er alls idag . Otroligt ovanligt! Tur att sambon ska tillbaka till jobbet imorgon så det blir lite ordning o reda Har jag missat ngt skoj?Måste visa er Milo in action på babysimmet:
    vilken fin bild tjolla!
  • Buttelina
    Längtar liten skrev 2007-12-11 19:52:50 följande:
    Hur är Molos bodysuit i storlek? Olivia ligger på gränsen mellan 68 och 74 på bodys och har 74 i byxor och de är precis på längden men något stora i midjan (smal med långa ben mao). Vilken storlek ska jag satsa på, vill ju att hon ska kunna ha den ett tag oxå?
    74 kommer räcka länge!
  • Buttelina
    Längtar liten skrev 2007-12-11 19:52:50 följande:
    Hur är Molos bodysuit i storlek? Olivia ligger på gränsen mellan 68 och 74 på bodys och har 74 i byxor och de är precis på längden men något stora i midjan (smal med långa ben mao). Vilken storlek ska jag satsa på, vill ju att hon ska kunna ha den ett tag oxå?
    hur lång är hon??? min son är 72 lång och väger ca 10kg och han har 80 men 74 passar fortfarande!
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2007-12-11 19:59:43 följande:
    Oj jag köpte 116 till min son som är 107 lång (mätte i dag). Han har nämligen en grå/grå katvig tröja i stl 116 som sitter kanon bra. Kan tillägga att han är smal.
    din dotter är verkligen jätte söt i bildtråden!
  • Buttelina
    gambia90 skrev 2007-12-11 22:09:16 följande:
    Nu har jag köpt en suit med flygplan, en body med flygplan och en body med pistoler på trendsale. Alla nya med lappar!!!Jag är överlycklig!!!!
    bägge är jättefina!! grattis! är det inte klyddigt att starta upp allt på trendsales??
  • Buttelina
    gambia90 skrev 2007-12-11 22:17:00 följande:
    jag behövde bara scanna in id och ett papper där min adress står (ex ett anställningsbevis eller annat myndighetspapper). Och sedan är det bara och buda , föra över pengar till trendsalekontot vid vinst....Jag är nu fast vid denna sida, kul att hitta sådant som man inte hittar på tradera...
    jo,men hur mycket är frakten från danmark?? och vad innebär ett trendsale konto???
  • Buttelina
    gambia90 skrev 2007-12-11 22:25:59 följande:
    frakten är olika beroende på säljare ;)Jag betalade 15 danska för att få den ena bodyn hit ;) men som sagt det beror på säljaren ..Ett trendsalekonto är ett konto som man sätter in pengar på ex 100 danska för att smidigt kunna göra överföringen. Påminner mycket om paypal som jag använder på ebay.
    kan man överföra pengar till det kontot via nätet eller?? hur gör man sen överföringen?? har aldrig använt paypal ens...
  • Buttelina
    Jessys skrev 2007-12-11 22:25:53 följande:
    asså HUUUR funkar tradera. ja fattar nada..
    du startar upp ett konto först och främst och sen budar du gärnet
  • Buttelina
    gambia90 skrev 2007-12-11 22:30:17 följande:
    japp, jag överförde från mitt mastercard till trendsalekontot. det står bra beskrivet hur man skall göra vid varje steg
    och sen när du ska betala då?? gör du en överföring på datan från ditt trendslae konto då?? förlåt om jag e jobbig Generad
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8