Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

hej
    Har jag missat något??

• Buttelina
    alex 07 skrev 2007-12-12 22:46:30 följande:
    Jag har bytt press!!!
    Angelinah skrev 2007-12-12 22:47:29 följande:
    Jag med
    men man blir ju helt förvirrad
  • Buttelina
    Angelinah skrev 2007-12-12 22:52:40 följande:
    Dig känner man alltid igen... Samma söta underbara bild Jag älskar att byta och förvirra HE HE..
    jag älskar den bilden på lillebror och isabel! det var första gången isabel träffade sin bia och det var KÄÄÄRLEK vid första ögonkastet

söt Ida är på bilden, nicke nyfiken
  • Buttelina
    Angelinah skrev 2007-12-12 22:56:23 följande:
    Nä, nu när man förvirrat och tjattrat ett tag kanske man ska gå och krama kudden Trött så jag Natti natti tjejer...
    sov gott!
  • Buttelina
    isold2003 skrev 2007-12-12 23:27:04 följande:
    Jag ska blunda för resten  av adventskalendrarna nu! Jag har verkligen shoppat loss på Trendsales men några fina fynd har jag gjort!Till lillkillen:Nya Hjorthbyxor, lite grövre, typ som jenasNya Mini rodini jeans Molo ziptröjaTill storkillen:Molo sametröjaMolo hoodieMolo byxor, lite grövreSer verkligen fram emot posten nästa vecka!!
    oj, vad mycket du shoppat på trendsale! skoj!
  • Buttelina
    jojoa75 skrev 2007-12-12 23:49:46 följande:
    Har bytt pres jag med! *faller för trycket *
    haha söt hon är!
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2007-12-12 23:57:00 följande:
    Verkligen! Nu måste jag masa mig i säng... Men vet aldrig när små troll vaknar om natten
    nä, min vaknade nyss och nu ligger han och jollrar inne i sängen Förvånad. skit glad är han
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2007-12-13 00:01:22 följande:
    ÅÅ vad roligt! *not* Har fortfarande inte kommit nånstans, haha. Jag kommer den 27! Med eller utan sambo/Milo, men jag kommer iaf! Ska bli såååååååååå skoj!!
    tjohooo, vad skoj det ska bli att träffas
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2007-12-13 08:32:11 följande:
    Godmorgon allihopa.Här har natten varit lugn, oavbryten sömn, me like.La in en bild på skruttens outfit idag, kan inte riktigt bestämma mej för om jag gillar lammen eller inte.
    lammen är JÄTTEFINA!!! ångrar att jag inte köpt lammen!  söt han är,gladfisen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8