Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

isold2003 skrev 2007-12-12 11:13:44 följande:
    Hej! Lillkillen är fortfarande magsjuk, stackaren blir bara blekare och blekare. Nu har vi gått över till vätskeersättning så får vi se om det blir bättre.Köpte en sametröja på Trendsales nu, hoppas att allt flyter på och att den kommer fram, den är ju såå fin! Lite stor i strl än så länge men den ska nog storkillen snart växa i Hittade inget i kalendrarna igår och Rumbas erbjudande var inget för mig. Bra för plånboken Ska kika igenom tråden lite men springer fram och tillbaka idag.
    äntligen har du något  med same trycket
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2007-12-12 11:40:03 följande:
    Butte: Så kul att dom är med på reklambladet! Korten är ju underbara! Det betyder att dom var dom sötaste ungarna han hade fotat, vet du väl
    hihi ja
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2007-12-12 11:38:26 följande:
    Japp, här går det undan vet du! Bebissången är mellan 9.30-10.30, sen körde jag rätt hem. Det har inte blivit ngt till Maja ännu, tänkte kolla runt lite.... Funderade på en Nanoou splash kanske. Rosa, givetvis! En suit ska det nog vara iaf!Postis har inte kommit ännu här på landet
    20% på mala suits på batinki så kan du ju beställa ett par ferraribyxor till dig och ett par till mig samtidigt
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2007-12-12 11:57:54 följande:
    Äh, det hann jag inte se! Hann redan beställa Nanoou splashen. Hon & Milo ska ju va likadana, så klart . Billig splash, 119 kronor! Men det blir absolut ett par ferraris sen när kontot blivit påfyllt
    oki splashen är superfin! älskar den suiten! jättebilligt och bra! Den 20:e beställer vi ferrari
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2007-12-12 11:59:38 följande:
    Är smallkids snabba med att skicka förresten??
    yes tog två dagar..
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2007-12-12 11:59:51 följande:
    Kikar in en sväng, skrutten sover och äntligen fick jag lite gjort.Hann t.om lägga upp en annons på Tradera *wow*.Ingen som har några roliga shopping tips?
    ingen skoj shopping! kommer bild på lilleman i pistolsuiten om ca en timme. måste bara ge barnen mat och natta dom! isabel har värsta utbrottet nu, roligt med lite trots
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2007-12-12 12:53:48 följande:
    ÅÅÅ Massa MOLO i brevlådan! SÅÅÅÅÅÅ FINT!  Tack Buttelina! Nu ska jag se om grabben är p "prova kläder humör" för det är jag. Fast är han nånsin det? Åh, allt var så mkt finare i verkligheten! *kär i allt*
    så lite så vistt är planen så fina och klara i färgen! och bilarna. så fina
  • Buttelina

gahh, helt plötsligt kan jag inte lägga in bilder på datan. det står bara guiden scanner och foto används redan!!! sen komme jag inte länge !! störigt. nån som vet hur man gör??

• Buttelina

helt ot men kolla in min busunge! får han ingen mat eller?? vet inte hur han lyckades öppna skafferiet!! FörvånadRäcka ut tungan
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2007-12-12 13:32:04 följande:
    Testat att starta om?Milo har ta mig tusan gått med på att testa alla plaggen! Otroligt, ingte gnäll alls! Kort på väg, med andra ord!
    det gick efter jag provat typ 10ggr. skynda dig med bilderna. vill see milo i molo
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8