Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

jojoa75 skrev 2008-03-03 20:42:30 följande:
    Ska åka iväg o jobba, jisses, nu är jag sugen på en rosa kikkid dress OXÅ!!! Tur att jag inte hittade nån nu.. Annars hade Emma haft två i vår sommar, en rosa o en röd.. Ha en bra kväll!Buttelina: japp jag tog 92.
    jag funderar på en röd oxå ha en trevlig kväll
  • Buttelina
    Jen80 skrev 2008-03-03 21:10:20 följande:
    Nja, rosa kunde jag gå med på, men klänning känns väl sådär ...Som tur var så var han så trött när vi kom hem ikväll och jag skulle prova på honom, så han brydde sig inte så mycket. Ska gömma den till imorgon så har han säkert glömt bort den. Jag som var så glad att han skulle få nåt för en gång skull... Äh, får väl bli nån Katvig till honom kanske. Den grön/turkosa blir han superblek i, men den blå/oranga är jättefin. Blir nog inte svart velourjacka till honom iaf... eller inte nu. Får fundera lite...
    åhh, visst är den orange/blå velouren fiiin. så klart och härlig
  • Buttelina
    Jen80 skrev 2008-03-03 21:24:11 följande:
    Ja, fast jag funderar på en vanlig tröja i de färgerna isf . Men velouren är jättefin!Blev det nån gul suit förresten?
    inte än... men åhh vill haa!!!! måste räkna lite
  • Buttelina
    philmKarin skrev 2008-03-03 22:15:29 följande:
    Jaaaaa - fast bara i stl 68 . Måste väl komma till fler shoppar.
    kolla eleraff
  • Buttelina
    lollypop skrev 2008-03-03 23:03:50 följande:
    Slänger in min fråga en gång till (vet ej om jag fick nåt svar häromdagen!?)...Katvigs velourbrallor, är dom bara enfärgade i vår?Inga randiga?
    jodå det finns randiga oxå..
  • Buttelina
    Buttelina skrev 2008-03-03 23:36:56 följande:
    jodå det finns randiga oxå..
    såg att du redan fått svar
  • Buttelina
    belladona skrev 2008-03-04 00:16:45 följande:
    alltså vilken shop var det som hade katvig velour rosa randigt har typ gått igenom de alla nu ,men hitta inte dem
    spoil har randig jacka...
  • Buttelina
    belladona skrev 2008-03-04 00:45:19 följande:
    känner att det måste blir en bra tradera runda nästa omgång  av taras kläder , nu när jag beställt så  mycket , just nu har jag ju inga märkes kläder ut så då blir det inte så mycket pengar..
    nä, jag har heller inte så mycket märkes kläder att lägga ut, och den senaste veckan har jag shoppat massor skoj men dyrt måste ta mig i kragen och lägga ut lite så jag har råd med lite idat kläder när dom kommer
  • Buttelina
    Angelinah skrev 2008-03-04 08:57:16 följande:
    Tråden går ut om 5 dagar... butte--- fixar du en ny innan dess
    japp, jag fixar en ny idag
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-03-04 09:11:18 följande:
    Ja herregud, glöm inte det! Vad skulle vi då göra utan vår älskade tråd! Detta är den absolut bästa tråden på fl, har jag inte varit vid datan en dag så kan jag längta hit. HAHA! Sjukt, men sant! Här får man svar på allt eller kan bara snacka lite om man känner för det....
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m30307450.html

HÄR ÄR DEN NYA TRÅDEN!!!!!!!!!!!!!!SKRIV INTE MER HÄR I DENNA TRÅDEN!!!!!!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8