Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

isold2003 skrev 2007-12-13 14:04:00 följande:
    Buttelina, nu finns bild på mig i Shampoodledräkt i bildgalleriet  Tänker INTE lägga in den i tråden.. Ingen vacker syn direkt men skön är den! Hade inte förstått att den var så tight i modellen och tröjan är väldans kort.
    du var jättefin i den!!! skitcool!
  • Buttelina
    Waomi skrev 2007-12-13 14:28:01 följande:
    Hej.Någon som vet vart jag kan hitta väpnarhuva från småfolk m äpplen....?Har kollat runt i nätshoppar men ingen hittat...
    har inte luckylittleme kanske??
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2007-12-13 14:30:29 följande:
    Åh, jag fick förresten den rosa splashsuiten redan idag, beställde igår. Himmel sååå fin och SÅ liten! *bebissugen*
    åhh, jag vill oxå ha bebis!!!
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2007-12-13 14:48:22 följande:
    Haha! fast det vill  jag ju egentligen inte, men den var så liten o så söt... Nästa gång vill jag ha en tös så jag kan handla rosa! Jag älskar rosa
    men jag vill ha en bebis till! jag älskar oxå rosa! på mig själv oxå
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2007-12-13 14:56:50 följande:
    Samma här, även om jag ser ut som en gris  i det .Vad tror ni om Hollys body med guldklöver till dom byxorna? Tycker Hollys är lite tråkiga, men kanske den hade varit fin jul/nyår... Eller plastisocks svart/röda!
    hollys låter finast! till dom byxorna!
  • Buttelina
    jompa skrev 2007-12-13 19:13:16 följande:
    Helt OT men jag blev så glad när jag såg detta för nu är det snart snart kryp tajm för lilltjejen Men hon har ju i alla fall en IdaT body på sig
    vad duktig hon är!
  • Buttelina

köpte dom på lindex ta tre betala för två, men vill ni ha så ring dit!!! för de tar slut direkt. Jag bunkrade upp lite superfina bib på exit oxå. 29kr/st!

• Buttelina
    Angelinah skrev 2007-12-13 19:33:12 följande:
    BUTTELINA---- DU ÄR MED KOSSOR
    är det sant
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8