Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

Angelinah skrev 2008-03-01 18:56:56 följande:
    Gaahhh!!! Vill upp i 1500dkk, men får inte ihop de riktigt
    men herre jisses är du galen kvinna
  • Buttelina
    Angelinah skrev 2008-03-01 19:06:08 följande:
    Nä... EKONOMISK Frakten e dyyyyr från DK ju å nu får jag kläder för de pengarna istället Så jädrans ekonomisk jag e "trallalallala"   
    ja just det! ekonomisk var det ja
  • Buttelina

måste säga att funkybaby är helt underbara och personliga. har av nån anledning inte beställt därifrån än men igår gjorde jag. varorna borde vara hos mig redan på måndag och personligt mail. Blir helt klart fler beställningar därifrån

• Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2008-03-01 19:09:57 följande:
    hahaha   Just d Ekonomisk va ordet....  Butte---- Underbara lillebror i finaste ränderna!!!Skatten stapplar omkring och spelar innebandy - så sött! *Bambi på hal is*
    tack ser skatten framför mig. söta lilla bambi
  • Buttelina

provade nyss katvig body strl 80 på bia och sommar suit på isabel strl 86 och det passade bra! tänkte bara om ni funderar på storlekar...

• Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-03-01 19:44:51 följande:
    OT men ändå.... Titta in i vår blogg o kolla när Milo traska runt här hemma . Idag har han börjar gå jättemkt. *duktig kille*milosblogg.blogspot.com/
    åhhh, sötisen då
    J essica skrev 2008-03-01 19:47:50 följande:
    Då satsar jag på 86 i båda Hoppas det kommer in lite orange/blårandiga med långa ben snart!!! *Måååste ha*
    japp, det kommer nog bli bra
  • Buttelina
    Jen80 skrev 2008-03-01 22:11:22 följande:
    Ja, men resårband skulle nog funka. Måste kolla hur mudden är, men det borde ju funka. Så länge de sitter uppe ordentligt så är den rikgit häftig. Ska ta bild imorgon så kan du få se. Den var så himla söt på när han tultade omkring här hemma . Sambon tyckte vi skulle ta den, så det får nog bli den . kostar ju lite, men man får se det som tröja och byxa i ett ... Då blir det ju inte sååå dyrt hehe...
    vet du vad eleraff har tagit in för katvig färger? vilka färger i velouren?
  • Buttelina
    Jen80 skrev 2008-03-01 22:24:23 följande:
    Är inte säker på allt, men svarta och blå velourbyxor, helgula boilersuits, jackor i svart/vit, blå/orange och grön/blå. Boilersuits är nog i samma färger också...
    åhhhh  måste ringa dom! det fanns inga orange/blå velourbyxor va?
  • Buttelina
    Jen80 skrev 2008-03-01 22:27:58 följande:
    Aha, du kanske undrade vilka färger i andra kläder också?!? Men det är nog i alla randiga färger. Är inte helt hundra på allt, men tröjor i blå/orange och grön-randigt vet jag. Ja, och svart-randigt. Suitar i samma också - tror jag...Och rosa/vit. Äh, det är nog det mesta...
    du måste ta bild på din lille sötnos i kik kid overallen imorgon. var det 86 du tog eller? eller provade du 92 också? vilken tänker du välja om det blir någon? är oxå lite sugen Finns dom på eleraff? finns den grå där eller den ljusrosa?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8