Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

Tjollabolla skrev 2008-03-03 08:14:10 följande:
    Godmorgon! Milo har sovit som en stock heeela natten igen, hoppas nu det håller i sig... Fast så bra ska man väl inte ha det ÅÅ vad jag längtar efter min kik kid dress! Är så glad att jag inte väntade utan beställde den igår.Till o med sambon tyckte den var riktigt snygg. Idag får jag nog lite trendsalespost
    på tal om sova. de senaste 3 nätterna har lillebror bara vaknat 1gång/natt. HOPPAS det håller i sig.
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-03-03 08:18:53 följande:
    Heheh naaajsJag lyckades precis vinna dom fina ljusa bilarna i body/byxa på TS!!! TJOHOOO!!! Hoppas skicket är okej, det såg ut som det iaf. Vann båda för runt 150 svenska med frakt
    hehe niiice
  • Buttelina
    jompa skrev 2008-03-03 08:22:48 följande:
    Åhhh kan ni inte sluta prata om den där dressen nu, risken finns att jag går och köper en ju
    din snutta hade ju varit sååå söt i en röd sådan kik kid dress
    jompa skrev 2008-03-03 08:20:44 följande:
    Kan inte lillebror komma och lära Mini hur man gör när man sover
    det är nog bäst att tjollabollas milo kommer och lär henne lillebror har nog inte riktigt kläm på det än
    Tjollabolla skrev 2008-03-03 08:23:13 följande:
    Å vad skönt! Milo sov bra fram till 6 m¨ånader, sen mellan 6-10 månader kunde han vakna typ varje, varannan timma. Sen helt plötsligt bara började han sova riktigt, hela nätter. Men förra veckan strulade han igen o var vaken så då trodde jag det var dax igen...
    Ja, jag hoppas att det bara var en fas. men han har strulat med sömnen sen han var ca 3 månader. men jag ska inte klaga för han får en välling sen lägger jag honom vaken i sängen och så somnar han om igen. isabel fick man vagga till sömns i famnen alla 16 Förvånadgångerna hon vaknade *gäsp*
  • Buttelina
    terezita skrev 2008-03-03 08:26:21 följande:
    ja ush... höll på att bli förkyld igår igen efter att ha vsrit ner på stan lite snabbt med gästerna från USA... ska ut idag igen fast det känns som om att jag har fått öroninflamation... p.s kan man ha det som vuxen?
    ja, man kan få öroninflammation som vuxen tyvärr. jag hade dubbelsidig när jag födde isabel
  • Buttelina
    terezita skrev 2008-03-03 08:32:25 följande:
    attans oxå, va jobbit om jag skulle få öroninflamation... hatar ju att gå till doktorn!! (det var första kommentaren i den inlägget jag ville citera men jag vet inte hur man gör)
    du märker inatt om det är öroninflammation för det gör svinont på nätterna... gå då till läkaren så snart som möjligt!
  • Buttelina
    Lina med Liten skrev 2008-03-03 08:34:33 följande:
    den här tråden kan vi ju snart döpa om till "vi som utövar koppleriverksamhet med våra välklädda barn"Lillebror & Thea Milo & Mini Vad e nästa par??
    hehe, vilka söta par

vem ska vi hitta till ida?
  • Buttelina
    Lina med Liten skrev 2008-03-03 08:37:24 följande:
    åh fy tusan!!!! Jag har aldrig haft det själv, inte ens som barn... men en kompis hade jätteofta. Riktigt öronbarn... stackare! Fick du dubbel också... o förlossning... Du e stark du!
    visst är jag stark trodde inte jag skulle klara det! låg i nästan 40graders feber kvällen innan vattnet gick och öroninflammationen men det gick
    Tjollabolla skrev 2008-03-03 08:37:36 följande:
    Ilon! Hmm.. nu käkar Milo gröt med hela huvudet nere i skålen. Undrar när man ska göra en insats?
    Ilon såklart hehe
    terezita skrev 2008-03-03 08:39:15 följande:
    om det inte gör nått att milo e yngre så har han sagt att han tycker hon e jätte söt!
    hehe vilket gulligt par
  • Buttelina

nu har jag varit och shoppat två kik kid dressar en råååsa till isabel och en grå till lillebror sååå nöjd

• Buttelina
    Angelinah skrev 2008-03-03 10:37:00 följande:
    Har ju den gröna velourdressen från dom, den e bara sååå cool, kanske man ska köra en råååsa då sen e jag sååå osäker på storlek, velouren här hemma är i 92, den e iofs himla stor, men inte så fasligt i grenen utan mer ärmar o ben...osäker om en 86:a blir tajt i grenen
    TA RÅÅÅÅSA!!!!! den är så fin .
  • Buttelina
    Angelinah skrev 2008-03-03 12:25:19 följande:
    biiiiiiiild!!  Å storlekshjälp please... Supergulligt om du ville maäta nacke gren samt innerben, antar du har en 86?
    jompa skrev 2008-03-03 12:25:21 följande:
    Jaaaaaa vad fint. Bild bild bild
    kamera batterierna är på laddning. ska se om det går...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8