Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 8

jompa skrev 2007-12-21 19:49:54 följande:
    7mån igår.
    Aha. Vår lille blir 7 månader den 4 januari. De är lite tjuriga nu.. Mycket som de ska lära sej iden här åldern så det blir mycket frustration.
  • lillronya
    jompa skrev 2007-12-21 19:54:53 följande:
    MM just nu borde hon sova men näää då vi sitter här med mamma istället.
    Hahaha så typiskt! Jag la precis min lille. Han somnade här i famnen.
  • lillronya
    Tildamamman skrev 2007-12-21 20:06:03 följande:
    Så jobbigt! Hur har det gått med hennes kräkningar?Här har vi det bra förutom att varje matmål är pest o pina. Killen vill verkligen inte äta. De har verkligen en egen vilja trots den ringa åldern
    Ja det där med mat.... Har ju fortfarande inte börjat med smakisar till Emilio. Generad Varje dag tänker jag att NU måste jag börja. Sen blir det ähhh jag gör det imorgon... Undrar om det är ett många-barn-syndrom?
  • lillronya
    jompa skrev 2007-12-21 20:11:34 följande:
    Maten funkar bra här, hon äter mjölkfritt men hon är så hård i magen så jag vet inte om det är det som ställer till det. I en vecka nu har hon sovit så dåligt och flänger runt och kommer inte till ro. Jobbigt att springa upp hela tiden på natten, jag har så svårt att somna om så det blir inte många minuter man får förrän det är dags att springa upp igen.
    Jobbigt när inte sömnen funkar. Undrar vad det är som spökar?
  • lillronya

Det här blir nog Emilios julkläder. VAd tycks? JA, jag vet att det inte är danskt, men Me&i kommer faktiskt från Skåne.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2007-12-21 20:42:30 följande:
    i vilken storlek vill du ha idat vit tröja med apor på???
    Önskar 86 eller 92.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2007-12-21 20:46:30 följande:
    alltså dom har omlott tröjan upp till 98 på babyclothes och body upp till strl 92...
    Kollar genast!
  • lillronya
    Buttelina skrev 2007-12-21 20:46:30 följande:
    alltså dom har omlott tröjan upp till 98 på babyclothes och body upp till strl 92...
    HAr du eller nån annan, för den delen, provat att ha sån omlott tröja på barnen? Ser ut som att det hänger lite framtill...
    Vet inte vad jag tänkte på häromkvällen när jag beställde IdaT. Beställde 86 i apbody och leggings till Emilio. Bodyn kan han ju ha, men byxorna är ju apstora!
    Tänkte hitta på nån lösning så att Anjelin istället kan ha brallorna...... Hon är ju två år... VAd ska man hitta på? Omlottröja iaf kanske....
  • lillronya
    Buttelina skrev 2007-12-21 20:58:42 följande:
    jag har body strl 92 till min två åring...
    JA hon har också bodys. Han har bara 80/86. Men blir det inte lite pyjamasaktigt med body o leggins i samma? Trams, kanske...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 8