-
Emilio fick sina igår och jag har funderat på hur de är efter tvätt. Skönt att höra att det verkar lugnt då.ängeln83 skrev 2007-12-25 17:07:31 följande:Haha, eller hur Fast det är faktiskt sambon som köpt kläderna (hockey-fantast) Men dom är verkligen jätte fina, o väldigt bra kvalitet för att vara lite billigare, har tvättat dom jätte många gånger nu o dom är fortfarande lika fina.
-
Fiiiina stjärnor!Tjollabolla skrev 2007-12-25 18:18:44 följande:SÅ ja, nu är dom begärda bilderna i tråden
-
Kollar lite.....gosmamman skrev 2007-12-25 20:35:46 följande:Ingen som vill kila in på 1klass o se om ni behöver ngt
-
Äh vad snurrade jag in här nu för då. JAg skulle ju inte handla nåt alls just nu....
De små barnen fick ju massa fint igår. Skulle ju prioritera de stora nu, tänkte jag.
Inte lika lätt att göra det här.
Hmmmmm, tänka, tänk..... -
Gosmamman: JAg struntar i det idag. Ville ha nåt randigt eller med stjätnor. Har inte provat nåt sånt ännu.
Sugen på Molo-vanen, men nä. Låter bli och väntar på bättre eller anndra erbjudanden. Sorry.
Du får hitta nåt najs att lägga till själv. -
Hahaha ja de ska igenom flera faser. Min tidigare alldeles rosa tioåring ha numera blivit punkig! Vill bara ha svart och rött på sej. Heeelst inte kjol. Och jeansen får mamma sy in i benen.gosmamman skrev 2007-12-25 21:13:34 följande:Samma här, min bebbe har massor med kläder nu men jag har några speciella saker jag vill ha till henne innan jag känner mig nöjd.Det är absolut stortösen som behöver kläder men jag hittar inte så mkt fint till henne. Dessutom är hon inne i en "stil förändring" som jag inte vet riktigt vart det "pekar".Tidigare har jag fått klä henne som jag vill precis, nu vacklar hon mellan att vara pojkflicka som älskar mammas retro/uni inköp och gärna en spindelmannen pyamas i lådan också men nu håller hon på att ibland få för sig att hon inte vill vara cool, hon vill vara fin och lite mer "rosa" (ve o fasa) men det finns ju fina rosa också men jag har inte riktigt hittat hennes stil just nu så då e det svårt att leta.
Mamma hejjar på.
-
OOOh, tjejer! Jag måste berätta om min knäppa dröm, som jag drömde för några nätter sen.
Antar att den grundar sej i att man kollar trådar som dagens outfit och denna tråden precis innan man lägger sej.
Jag drömde att ni/vi här i denna tråden kom överens på kvällen/natten vad barnen skulle ha på sej dagen efter. Så att alla våra barn skulle matcha varandra.
Tex imorgon kör vi molo-stjärnor, eller så.
Jag var liiiite kinkig på er andra för jag har mest IdaT till mina barn ochni ville mest köra molo.....
Knäpp!!!!
-
Jag saknar nog både liv och vänner.Lina med Liten skrev 2007-12-25 23:08:59 följande:Japp du hamnar på min knäppis-lista
-
Ja det är ju bra.Lina med Liten skrev 2007-12-25 23:12:43 följande:Liv möjligen men vänner har du här
-
Hahahaa verkar inte så.Tildamamman skrev 2007-12-25 23:20:44 följande:Räcker de tinte med syskonmatchning numera ??