• snäckan80

Mammaledig i Malmö?

Är hemma med min son på snart 6 veckor och känner för att ta en fika eller liknande med likasinnade......

• Svar på tråden Mammaledig i Malmö?
  • Chokladen
    Svar på #127
    Hejsan Hejsan! Ser att ni ska på babycafé! Det finns här i Limhamn också! 13-15 varje tisdag! super mysigt! man sjunger o fikar!
  • esandis

Brukar du va på babycafet? var i limhamn är det??? Bor i limhamn och vill gärna gå på något i närheten....

Vi kan tyvärr inte i morgon....

Chokladen skrev 2008-02-04 16:53:29 följande:
    Svar på #127Hejsan Hejsan! Ser att ni ska på babycafé! Det finns här i Limhamn också! 13-15 varje tisdag! super mysigt! man sjunger o fikar!
  • snäckan80

Hej allihoppa!
    Vi kommer nog oså i morrn. beror lite på Wille (3 månaderssprutan idag). Om inte så får ni ha en trevlig fika!!

• Chokladen
    esandis skrev 2008-02-04 17:01:24 följande:
    Brukar du va på babycafet? var i limhamn är det??? Bor i limhamn och vill gärna gå på något i närheten....Vi kan tyvärr inte i morgon....
    Det är i Limhamns församlings hem på linnégatan 17 (tror jag) det stora vita! synd att du inte kan imorgon! kom nästa tisadag!
  • aisthetis

jag hade gärna också följt med till babycafeet i limhamn! Kanske nästa vecka?

Om jag kommer imorgon (vet inte om jag hinner) kanske jag blir lite sen men jag går in och försöker leta upp er då

Den som fruktar lidandet, lider redan av det han fruktar.
  • Chokladen
    aisthetis skrev 2008-02-04 18:45:20 följande:
    jag hade gärna också följt med till babycafeet i limhamn! Kanske nästa vecka? Om jag kommer imorgon (vet inte om jag hinner) kanske jag blir lite sen men jag går in och försöker leta upp er då
    Självklart! Det brukar inte komma igång direkt vid 13 tiden, brukar ta en 20 min en halvtimme. Det är ju för barn under 1 år! så du lär se ett gäng med "spädisar" =) hoppas vi ses imorgon! natti natti
  • Hanna o Lilla Gny

Hej allihopa!

Är det någon som vill träffas för en fika nästa vecka? Tisdag eller torsdag passar bäst för oss. Blir vi inte för många (dåligt med vagnutrymme) kan vi vara hemma hos oss. Annars kan vi ju gå till konsthallen eller något nytt café?! Vad tycker ni?

kram Hanna 6 Alma

• jonssonevelina

Hejsan..

Jag och Liam kan på tors nästa vecka för på tis ska vi på babysim för första gången=)
    Hoppas att de är fler som kan då...

kram evelina o liam

• murresnurre

Är på besök hos föräldrarna den här veckan, men fikar gärna nästa vecka när jag är tillbaka i Malmö.

Svar på tråden Mammaledig i Malmö?