• snäckan80

Mammaledig i Malmö?

Är hemma med min son på snart 6 veckor och känner för att ta en fika eller liknande med likasinnade......

• Svar på tråden Mammaledig i Malmö?
  • esandis

Jag har för mig att de sa att det va stängt imorgon för att det på sportlov.....är inte säker men så man inte kommer dit och det är stängt.....någon som vet som va där i tisdags??

• jonssonevelina

Hejsan

hade gärna hängt på men har babysim på tisdagar + att min mamma är här på besök men ses gärna en annan dag..
    ha de så trevligt imorgon

kramar från evelina o liam

• Mising
    limewave skrev 2008-02-18 09:21:46 följande:
    Hej! Församlingshemmet på Linnégatan, mellan 13-15 tror jag det håller på. Vi hade gärna gått men har babysim på tis o är nog inte hemma förrän straxt innan två.Kristine o Emil

Ligger det ett Cafè i församlingshemmet?? Eller ligger det i närheten..Shit nästan pinsamt jag som bor i limhamn..Hehe

• 23an

Vi hoppar imorgon... Hoppas vi kan ses en dag i nästa vecka.
    Kram från oss

• snäckan80

Hej hej!!!'
    Vi måste oså hoppa idag  ,,tyvärr...Men om ni e sunga på fika nästa vekca kan vi vara hemma hos mig! säg vilken dag som passar er bäst!!
    ha det så roligt idag.

kram

• snäckan80

opps,,så duktig jag e på att stava.....

• murresnurre

Jag skulle bli så glad om ni kan fika på måndag eller onsdag nästa vecka!!!!

• Hanna o Lilla Gny

Hejsan!
    Vi kommer gärna på fika :). Av måndag och onsdag passar måndag bäst för oss!

kram

• aralkanna

Hej på er allesammans

En fika på måndag nästa vecka skulle passa oss bra. Vi åker till Frankrike på tisdag så det är enda dagen vi kan. Dessutom ligger vi alla sjuka nu med halsfluss- vilket sportlov!!!!
    Har skapat en blogg nu för ni som är intresserade. pippivogel.blogg.se om ni vill kika in

Kram på er alla utan halsfluss, hoppas ni inte vill tillhöra klubben!

Svar på tråden Mammaledig i Malmö?