• snäckan80

Mammaledig i Malmö?

Är hemma med min son på snart 6 veckor och känner för att ta en fika eller liknande med likasinnade......

• Svar på tråden Mammaledig i Malmö?
  • jonssonevelina

Vi fikar me gärna på måndag=)
    KUL!!

kram Evelina och Liam

• Chokladen

Vi kommer gärna, om det är ok snäckan80? Måndag blir bra! =) //Helena o Angelina

• pilliss

Hejsan på er.
    Allt bra?
    Brukar ni ses mest hemma hos varandra?
    Vill gärna lära känna mammor i malmö. Känner bara någon enstaka.

Känner murresnurre lite sen innan. Har setts på några träffar innan jul...

• Hanna o Lilla Gny

Hej!
    Här kommer lite undringar om babysim, tänkte att ni som precis börjat gå kanska kan svara på det. Igår ringde de från babysimmet (rundosund)och sa att vi kan få börja nu istället för i april som var tänkt. Vi får då hoppa in i en grupp på tisdagar kl 13. Bebisarna i gruppen är i hennes ålder. De har redan gått 2 ggr. Missar man mycket om man inte är med de gångerna tror ni? Är det någon som går tisdag kl 13.00? Var köpte ni era blöjbadbyxor? Åh jag kan inte bestämma mig om det här är en bra idé eller inte. Tacksam för snabba svar eftersom jag måste bestämma mig idag!
    kram Hanna

• limewave
    Hanna o Lilla Gny skrev 2008-02-20 08:39:13 följande:
    Hej! Här kommer lite undringar om babysim, tänkte att ni som precis börjat gå kanska kan svara på det. Igår ringde de från babysimmet (rundosund)och sa att vi kan få börja nu istället för i april som var tänkt. Vi får då hoppa in i en grupp på tisdagar kl 13. Bebisarna i gruppen är i hennes ålder. De har redan gått 2 ggr. Missar man mycket om man inte är med de gångerna tror ni? Är det någon som går tisdag kl 13.00? Var köpte ni era blöjbadbyxor? Åh jag kan inte bestämma mig om det här är en bra idé eller inte. Tacksam för snabba svar eftersom jag måste bestämma mig idag!kram Hanna
    Hej! Evelina o Liam går i den gruppen. Tror inte du missat så mycket. Blöjbadbyxor finns på barnaffärer tex babyland, babyproffsen, G-knapp finns även på Lindex, PoP. Kram Kristine
  • limewave

Hej hej! Vi kommer gärna på måndag! Kram från oss

• Chokladen
    Svar på #204
    Hej Hanna!
    Du missar inte så mycket, de första gångerna är det mest "känna på" det är verkligen en mysig stund med sitt barn som jag varmt rekommenderar, tror ni andra håller med, Vi har börjat på sim2 nu! Jag köpte byxan på babyland! kram
  • Hanna o Lilla Gny

Tack Kristine och Chokladen för era snabba svar!! Jag velade lite fram och tillbaka, men nu har jag bestämt mig att det är en bra idé. Så nu börjar vi nästa vecka. Ska bli kul :)! Tror att Alma kommer att tycka om det, hon älskar ju att bada hemma. Imorgon blir det promenad till babyproffsen för att kolla in deras blöjbyxor.
    kram

• aisthetis

Vi kommer gärna också på måndag!

kram anna o ella

Den som fruktar lidandet, lider redan av det han fruktar.
  • jonssonevelina

Hej Hanna

Jag och Liam går i den gruppen.. jättebra gäng o de är verkligen jättemysigt att bada med bebisarna=)
    de första gångerna nu har vi bara "varit", inte gjort så mycket bara för att vänja de små liven vid vattnet.. Liam älskar de=)
    Vi kan ta sällskap bort på tisdag om du vill, tobbe jobbar så jag brukar ta en promenad innan så att lillen är utvilad till badet=)

Kram

Svar på tråden Mammaledig i Malmö?