• lin83

Mammor i Onsala/Vallda

Nämen hej!! Va kul!! Bor oxå i Buerås! Våran skrutt kommer i mars så kommer ju vara hemma ett år ungefär. Grannen ska få sitt tredje i april så i vår/sommar kommer hela Buerås lekplats flockas av mammor Vilken väg e de ni ska flytta till? Kram /K

• lin83

Ni kommer trivas gör bra här!! Vi brukar ha kräftskivor, midsommar fester ihop å på jul får alla barnen gå lämna önskelistan till tomten uppe i skogen Vi bor med på Bueråsv. nr 14, vilket nr e erat? Närmsta ridskola... hmm.. de står ju en skylt vid västra hagen om en ridskola annars så ligger ju en stor borta vid Lerkil. Nordhallands ridklubb heter den om jag inte blandat ihop den med någon annan...

• lin83

Oj ni har fullt upp!! Luciafirande.. va gulligt! Va ett tag sen jag tog min förslappade kropp på promenad så vet inte riktigt va de e för hus som byggs men de bit upp i området då iaf. Ha de bra så hörs vi!

• lin83

Så de va du som smög omkring här, förklarar saken
    Ingen som känner någon som vill flytta neråt hit som vill bygga nytt? Har ett skabbigt, övergivet ruckel till grannhus, e sååå trött på å se de varje dag. Lite bensin å tändstickor skulle göra susen... Ha en trevlig kväll allihopa med erat bakande å myspys!

Curlingmorsan skrev 2007-12-19 10:20:29 följande:
    Busis självklart är du lika välkommen som alla andra! Tråden är ju för både Onsala och Valldabor Heloa nu hänger jag med Men då var det Lin83s hus jag spanade in i söndags
  • lin83
    GP kommer enda ut hit oxå Vi forsatte med den när vi flyttade ner, vill ju inte bli helt avskärmad Norra Halland å Kungsbacka tidningen får du hem någon gång varje mån gratis så då kan ni ju se va ni tycker om dom. Ååå va gott de lät med mat!! Ska nog vagga ut i köket å möla i mig nått Ha en goo helg!!
    Curlingmorsan skrev 2008-01-25 12:47:02 följande:
    Ikväll ska vi prova Kanelbullens smarriga tips på "fredagsmysmat". MUMS! :DFunderar på en sak, vad prenumererar man på för dagstidning nere i Onsala? Är det GöteborgsPosten som här eller finns det någon typ Hallandsposten eller nåt? Ha ha låter som jag ska flytta lååååååångt bort. Men för mig känns det verkligen så
  • lin83

Haha!! skrattar ihjäl mig... Måste ju vara hela 20-30 m till lådan för dig

Heloa skrev 2008-01-25 14:51:57 följande:
    Vi hade gärna prenumererat på GP om vi inte hade så långt till brevlådan. Snacka om att va lat!! ha haTill er alla mammor och kommande mammor som gillar att promeneraskulle jag vilja passa på att göra lite reklam för min pappasbok : "göteborgarnas promenadguide" (www.promenadguiden.se)Mycket fina bilder och bra tips om man inte vet vart man ska promenera. Dock inte här i kungsbacka , utan kring Gbg, men det kan ju va kul med lite utflykter när våren börjar närma sig!
  • lin83

visst e de lite trist men de e rätt skönt å sitta inne å kura ibland med. Längtar till sommaren, ljuset, fläskfilén på grillen, en kall öl, pratet med grannarna som vaknat upp ur sina hålor... Hur har de gått med din träning? Har du kommit igång?

Heloa skrev 2008-01-25 16:05:47 följande:
    Ja hi hi Riktigt så lat e jag väl inte egentligenSka nog masa mig ut o hämta posten, men det lockar ju inte i det här vädret!Fyy vad det e trist med detta gråa väder. Visst e det underbart när våren kommer och man kan sitta ute och grilla på altanen?!
  • lin83

Ida: Till sommaren så kan vi ju de!! mmm gott!!

Helena: De va inte dåligt!! Lite mör i kroppen nu då?
    Hänger gärna med sen! men då får de vara i myrtempo, kommer avlida annars Går ju på magplask nu å den innehåller ju bl.a 30 min vattengympa, inte så farligt egentligen men e helt slut i kroppen när jag kommer hem.

• lin83

Ska kolla efter munsår Välkomna till "landet" då!!
    Har ev planer redan den 4 men e inte bestämt. Annars vankar jag gärna upp till er på fika! Vore gör trevligt!! Messar dig så fort jag vet.
    Vart på magplask nu, helt slut... Förlovningsdag idag med så nu blir de räkor å pommac (jippi ) framför Lost, mys pys! Ha de gott så länge!!

• lin83

Usch!! Å så klart blir man sugen på nåt som man inte har hemma när de blåser så här...
    Hur mår lilla bebben?

Ida2 skrev 2008-02-22 16:44:16 följande:
    Oj, oj, oj vad det blåser! Är rädd att ett träd snart ska falla in genom fönstret.
Svar på tråden Mammor i Onsala/Vallda