Hej tjejer
Imorse blev det sovmorgon här. Vi hade ställt klockan på 7:45, men jag tänkte att så länge sover ju aldrig Tindra, men jo, klockan hann ringa och P klev upp. Inte förrän 8:15 klev jag och Tindra upp. Då gjorde P välling åt Tindra och så hade han gjort kaffe, lyx att få en kopp kaffe direkt man vaknar.
Nu är Tindra på dagis. Angående tider på dagis och stress, så måste jag säga att det är väldigt skönt att jobba 50 %. Tindra får korta dagar. Är jag ledig så får hon oftast vara där mellan 9-13:30 eller 9:30- 14:30. Och har jag en jobbardag så lämnar jag henne efter lunch och så hämtar farmor och farfar kring 17, ibland tidigare. Men får jag dagtidjobb så blir det ju mer tid såklart.
Söker för fullt, men det finns inte mycket jobb. Antingen får jag söka ett jobb på nåt matställe eller så börjar jag plugga. Ska söka ett jobb på subway idag + nåt som behandlingsassistent. tror dock inte jag kan få ett sånt jobb. Vad tror ni? Det finns många bättre kvalificerade människor
http://platsbanken.ams.se/direkt/51/080108,150010,020911,11,1234551.shtml
Är bara så ruskigt förvirrad gällande allt. känner mig som en 15 åring som ska välja till gymnasiet. jag vill skriva, men det tjänar man inga pengar på. Får väl skriva och skicka in nåt och hoppas att nån nappar.
Idag ska jag på käkgymnastiken. Suck,inge kul, har nästan alltid ont efteråt.
Vi hörs sen.