Inlägg från: mamma till Viktor och William |Visa alla inlägg
  • mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Ja man är ju knäpp men precis som du äter jag oavsett anledning, fast mysigast är nog när man är själv för då är det ju ingen som ser hur mycket man äter Haha så han kunde inte hålla sig! Ja hoppas verkligen ni får huset, det lät på Andreas (via Peter) att det verkligen var drömhuset.

Agneta: Viktor har också gegg i ögonen och på dagis säger som ögonfluss men rätta mig om jag har fel men visst finns det inget som heter ögonfluss???? Det är väl en vanlig ögoninflammation uppkommen av antingen bakterier eller virus? Klart du inte ska ha dåligt samvete jämtemot jobbet!

Annica: Fy för magsjuka!

Älskade unge!

Superviktigt att få i henne vätska när hon är lös i magen Annica.

Nä köper man ett gammalt hus får man räkna med några år innan det är i hyfsat skick.

Älskade unge!

Kokta morötter i så fall för råa är lösande, rivet äpple är också bra. Nog törs du ge henne ett halvt glad i taget. Så länge om inte kräks är det ju lugnt. Kräks hon för minsta lilla så är det teskedsvis som gäller.

Älskade unge!

Gulligt Visst vet du att det helst ska vara osötad blåbärssoppa? Sockrad är lika ofta lösande...

Älskade unge!

Mysigt Camilla! Det blir definitivt en skotertur i helgen om vädret håller i sig! Å då är ju limpmackor och varm choklad ett måste!

Peter försöker få med sig Viktor ut nu och han vill ju verkligen men direkt man ska klä på honom blir han sååå arg. Någon som känner igen sig?

Älskade unge!

Härligt att du ringer runt Annica! Är man ihärdig så får man napp till slut! Jag hoppas du förstår att det är för att vara snäll jag tjatat om att du måste tuffa till dig?

Älskade unge!

Gud så svårt Annika! Nu vet ju inte jag vad ni tjänar men det låter som väldigt mycket pengar om man inte har kontantinsats att lägga. Det hade ju varit en helt annan sak om huset varit helfräscht men som jag förståt det så måste ni ju lägga massor med pengar på renovering också vilket innebär att ni säkert hamnar på 3 miljoner i slutändan och för så mycket pengar får man ett sjuhelsickes hus i Stöcke Det är väl helt beroende på hur mycket ni prioriterar ett hus stan. Är det helt otänkbart för er att bo lite utanför så får ni ju knappast något bättre erbjudande.

Har inget råd eller tips annat än att det ALLTID saknas pengar när man är husägare och speciellt till ett hus som behöver renovering....

Hoppas ni kommer fram till något vettigt! kramkram

Älskade unge!

Haha Annica ni blir aldrig av med den man jag VILL ha den vi måste bara hitta ett tillfälle då vi kan hämta den och när du är ledig! Hur jobbar du i helgen?

Älskade unge!

Jag tycker absolut ni ska ta chansen när man hör på ditt resonemang och precis som du skrev så är det ju mest troligt bara att sälja om ni inte skulle trivas, eller om ni skulle känna att det blir för mycket pengar, utan att förlora på det. GO FOR IT!

Älskade unge!

Haha läste mitt förra inlägg och det lät ju inte så positivt Vill bara tillägga att det är helt uuuuunderbart att ha sitt eget hus och egen tomt!

Godnatt!

Älskade unge!
Svar på tråden Mina goa vänner!