Inlägg från: mamma till Viktor och William |Visa alla inlägg
  • mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Usch Sara sånt där grin man ju av!

Älskade unge!

Oj här var vi ressugna!

Härligt Sussie med en liten vårsemester!

För oss blir det den årliga fjällresan och det ska bli underbart skönt! Gruvar lite för bilresan bara... Fundersam

Agneta: Skönt att du får havandeskapspenning! Tycker alla skulle få det som vill. Heja heja med träningscykeln, jag MÅSTE hämta Annicas snart!

Ååååååå vad kul det ska bli med Melodifestival på lördag! *längtar*

Annars tycker jag livet är bra tråkigt nu. Alltså de här lediga dagarna mitt i veckan.... Det finns ju inget att göra!

Älskade unge!

Annica: Jag tror du skulle må bra av ett heltidsjobb så du får tänka på något annat. Kram.

Älskade unge!

Tyvärr så har jag fel bil idag Annica! Men ska absolut försöka hämta den i veckan, hur jobbar du?

Älskade unge!

Ja precis, tror nog jag behöver kombin... Imorgon skulle jag kunna hämta den! Typ vid tio?

Älskade unge!

Usch då Sussie!

Camilla: Helt sjuk vad länge du varit hemma! Jag skulle klättra på väggarna Trist att du känner så där inför jobbet bara...

Vicke och Moa på dagis

Annaaaaaa: Kolla håret på ungen!!! Nu har vi bestämt oss för att klippa det superkort!

Älskade unge!

Haha Sara, Moa som har så rakt och fint hår! Å förresten så är hon tjej! Fast visst är dom söta ändå Ett tag efter skulle Moa åka och Viktor köra och det gick liiiiiite fortare än när Moa styrde Viktor Förstår precis vad du menar på tröttheten.

Annica: Ja just det ja jag har glömt svara på det sista du skrev. Jag tar inte med mig Viktor, jag lämnar honom på dagis innan och sedan ska jag på jobbet men tack ändå.

Älskade unge!

Hihi Annika, det är mjukisbrallor för Vicke med. Hur kul är det att klättra och busa med osköna kläder! Dessutom blir han ju skitarg om man tar på honon tex. jeans för då går det ju inte att göra alla övningar man vill

Älskade unge!

Hej hej här är det städdag! Har lämnat Vicke på dagis och ska storstäda här sedan blir det arbete till 20.00 ikväll.

Häftigt Anna med mörkt hår, du har ju varit blond länge nu!

Annika: Jag såg reklam för det där på dagis men jag tyckte det var så dum tid! Han har nog absolut inget bekymmer med att hålla sig vaken men frågan är hur glad och go han är den tiden.... Ska fundera på saken!

Älskade unge!

GRATTIS ANDREAS Antar att ni har råd med det där huset nu

Sussie: Skumt, hoppas du känner dig bättre imorgon... Kanske mens på gång?

Älskade unge!
Svar på tråden Mina goa vänner!