Mina goa vänner!
Annika: Ja jag känner mig lite duktig..*skratt* Men du har ju oxå varit duktig ![]()
Annika: Ja jag känner mig lite duktig..*skratt* Men du har ju oxå varit duktig ![]()
Annika: Imorgon Handlar Aftonbladet resa om Thailand... Nått att ha kanske.
Mamma sitta inte *skratt* Ja dom är för härliga.....
Milla: Vad kul! Håller tummarna.
Den här veckan går Cornelia på dagis
Måndag :7,30-16 (om hon gått idag)
Tisdag: 8-16
Onsdag 9-15
Torsdag 7,30-13,30
Fredag 7,30-16
Det är inte så mycket man kan göra...
Sen har vi Farmor som hämtar 12 varje tisdag dock inte denna vecka. Så hon har 2 tidiga dagar i veckan... O en då hon börjar lite senare... annars är det ju upp med tuppen.
Lindansare: Åh jobbar du på Folkis.. Jag har ju pluggat där. Men läste tyvärr inte klart College då jag råkade ut för lite personliga svårigheter under kursens gång. Har dock funderat lite på att gå den igen eller läsa upp lite.. Kanske enstaka ämnen.
Är du lärare? Är Mattias kvar?
Gaaaaaaaaaaah!
bilr helt galen.Cornelia är så jävla trotsig nu. Honär så elka med katten just nuså jag funderar på att ge bort han ett tag. Han mår nog fan inte bra här. Hon sliter och drar o sätter o lägger sig på honom. Trots att vi säger nej! Och tar bort henne från honom. Jag har till o med börjat lyfta in henne i hennes säng när hon gör fel. För hon vet så jäkla väl men tester ändå... Blir helt galen.
Usch låter jag hemsk, känner mig verkligen hemsk. Men hur ska jag göra för att få henne att låta bli katten?
Sen sin leksaker, hon bara slänger o kastar..ALLT! Är så tröttsamt.
Hon är som en vilde
Vi är hemma o sjuk igen både jag o C är sjuka. Hon vaknade i natt med 39 graders feber men den verkar som bortblåst nu... Suck!
Gullungen kom just nu med bajs blöjan i handen och sa usch.... Är inge trevligt med bajs i blöjan..... Är så kul när som kommer på det själva tycker jag.
Hej Sara!
För oss tar det ca 10 min.... Cornelia fullkomligt älskar dagis.
Cornelias nya favorit är Asse... (Bamse) O kan titta på det hur länge som helst.....
O hur ofta som helst... O vi har det bara på datan..Men men..Asse är ju kul! ![]()