Mina goa vänner!
Hej Linda..
Vad kul att höra ifrån dej...Allt bra?
Hade gärna träffats men vi är hemma o sjuka så tyvärr.
Hej Linda..
Vad kul att höra ifrån dej...Allt bra?
Hade gärna träffats men vi är hemma o sjuka så tyvärr.
Hallojsan!
Oj vad konstigt det var för C ikväll när hon inte fick säga God natt till pappa. Hon tyckte ju att det var konsigt att pappa for förrut. .... Hon vill inte riktigt somna.
A har som sagt farit nu och kommer hem på söndag. Ganska skönt att få egentid men jag saknar honom redan. Så C får sova i våran säng i natt ..Så jag inte är helt ensam.
A har fortfarnade inte snusat sedan i tisdagskväll. Är lite halv imponerad faktiskt.
Igår var han dock jäkligt sur. Undra vad man ska ge han för nått när han helt fri från det, någon liten belöning... bör han väl få, hur länge ska man vänta då?
Annika: Har du sett att boblins går 7,45 på torsdag (vardags) månar på tv4+ Men det är väl avsnitt från DVDerna. Men ni har väl inspelningsbar dvd, om ni har tur är det andra avsnitt.
Kanske kan vara värt o spela in?!?
Ikväll blir det let´s dance och sen en film tror jag.. Men jag har varken Cola eller snarr ![]()
Så är et nog annika:
Sara: Ja jg har oxå tänkt på det att det ser olika ut i fotoalbumen. Lycka till på jobbet! Visst var det sista dagen?
God natt ![]()
Kanske tittar ner oxå ..Vi får se. Kändes inte som nått roligt väder att gå på stan i.
Vi tar bussen nu 11,01 så¨jag ringer Anna o Agneta
Morn Sara!
Cornelia hade ju feber förra helgen, på söndagkväll hade hon låg näst intill ingen feber.Men vi lät henne vara hemma på måndagen. Tisdag fick hon gå men var hade hela dagen gått och snorat och även vart rinnig i ögonen. Men jätte pigg o glad. Så därför har vi varit hemma dom andra dagarna.... Men det är väl lite som man själv känner.
Tycker det är skit svårt..Men har dom feber så ska dom ju vara hemma! Men lite snor gör inget. Alla barn är väl det mer eller mindre.
O visst har väl en vecka kvar på inskolningen eller är den klar? För det handlar ju bara om några timmar varje dag nu... eller?
Är det inskolning, så tycker jag hon kan gå.
Annika: Det är absolut ingen fara, vi har fullt upp iaf idag. Vi får ta det en annan dag ![]()
Anna: Min syster kom så ja joinade henne istället
Soff: Visste inte heller att det skulle komma fler. Så du är inte ensam ![]()
Grattis Vicke!
Åh ska bli så skoj den 16e
Verkligen.Jag måste fara o köpa en pjyamas, har verkligen ingen. Men har länge velat ha en så nu fick jag en anledning att köpa en
Kan du oxå komma Milla? Det vore grymt skoj, vet inte när jag träffade dej sist.
Du då Annica kan du? Vore ju självklart kul att träffa dej oxå
Idag har vi tagit ett beslut. Jag ska plocka ut spiralen
!!!!
Dock är inte planen att bli gravid direkt, utan det bli kondomkörning ett tag o sen får vi se vad våren har att erbjuda. Men jag mår så fruktansvärt dåligt under mensen. Nu harjag blödigt så pass mycket att en tampong kan sitta inne ca 2 timmar. Böjer jag mig ner så blöder jag igenom.. O jag mår så dåligt under mensen så det är inte värt det.
Är ju inte så många dagar per månad som man faktiskt kan bli gravid på så det blir nog bra med kondom. Men tänk vad spännande om det blir en liten... *hihi* ![]()