• mysia

Mina goa vänner!

Just det Sofia, fin klänning. Vad säger du om cyckeln?

Annika: Det får du gärna göra, följa med alltså.

Älskar mitt lillgull Tindra
  • mysia
    mamma till Viktor skrev 2007-12-12 22:17:43 följande:
    Oj har glömt! Yes jag vill ha den!
    Tror det blir lite svårt att ta med på lördag, eftersom jag måste lyfta ut den själv, är ju så svag. Ha ha. Men ska försöka.

Tindra vaknar senast 7:30 på morgonen, så längre än det blir det aldrig att sova. Har väl fått sovmorgon nån gång till 8, 8:30. Men det är väldigt sällan.
  • mysia

ha ha, ja det var verkligen livat här i tråden ikväll.
    Men jag ger upp nu.

• mysia
    Emeraldy skrev 2007-12-12 22:23:58 följande:
    Haha, nästan 100 inlägg på mindre än ett dygn Bra kämpat, tjejer!  
    Ha ha. Härligt
  • mysia

Jag sitter här och asgarvar. Ni för roliga. Trötta?

• mysia

Ingen julfest på Tindras dagis. men på min svärmors dagis,så hade dom julfest men inget luciafirande.

• mysia

Hej hej

Tindra vaknade 5:30 imorse..snark.
    Det gick bara bra för henne att vara med i luciatåget. Trodde hon skulle vara trött och gnällig, men det var inga problem.
    Sen gick vi på öf, trevligt som vanligt.

Inga syskonplaner här. Vill egentligen börja försöka till sommaren, men med tanke på vår ekonomi, så väntar vi ett tag.

Jag klär Tindra mycket. Hon har förutom dom vanliga kläderna, overall, mössa, vantar, tjocksockar och så ligger hon i en åkpåse + filt. Hon brukar vara aldeles lagomt varm.

Skriver mer sen, ska äta nu

• mysia

Camilla: Tittade just in i ditt bildgalleri. Hyllan som är i Vingas rum, vart har ni köpt den? Den verkar så lagomt stor/hög. Lätt för barnet att nå sina grejer osv. Är nämligen ute efter en ny bokhylla åt Tindra.

• mysia

sara: ja,jag tyckte Vingas hylla liknade den som Moa har. Jag har ju sagt tidigare till dig att jag gillar den typen av hylla, fast Moas känns för stor för de grejer Tindra har.
    Spanade oxå in vaxduken. Har oxå tänkt köpa en när Tindra får sitt bord.

Angående kläder ute i vagnen, vad är en fleecewrap? Vet att Moa är varmblodig, men skulle inte en overall bli bra nu, för det är ju kallt. Och är hon kall om armarna så behöver hon absolut en fleccejacka tror jag. Tindra behöver mycket för att hon är kallblodig, precis som mig. Tindra har jättebra vantar, Hestra heter dom. Så här ser dom ut. http://www.hestragloves.se/www/live/hestragloves/hgproduct.aspx?treeid=396&shoptreeid=22&ProductID=100
    Fast dom hon har har en dragkedja, på bilden är det kardborreband.
    Vi har även ullvantar som hon kan ha under dom vantarna, om det blir riktigt kallt.

Nu ska vi på apoteket och köpa hostmedicin åt Tindra. Att hon aldrig ska bli frisk.

• mysia

Nu har jag och Tindra varit och hämtat ut Mollipekt, så nu ska hon väl bli fri från hostan.

Idag har vi varit och handlat. Förutom att vi köpte lite nyttig mat och snacks, så blev det även, hårfärgningsmedel, en hälsotidning och julklapp till på lördag.
    Apropå julklapparna, är det meningen att vi ska lägga dom i en säck, utan nåt namn på? Har jag förstått rätt då?

Blir så ledsen, hade tänkt fara och köra spinning ikväll, men det är kvällsöppet på stan, så P måste jobba till 21. Är det lugnt skulle han få gå tidigare. Det var bara han och chefen som kunde. Han ställer alltid upp, börjar bli less på att han jobbar över så mycket. Men det ger ju pengar, så det är ju bra.

Har inte hört nåt idag från det där jobbet, och nu har det gått 3 veckor, så dom borde hört av sig. Suck, dom kanske inte ville ha mig. Men det är en ny dag imorgon, får se om det händer nåt då.

Nu är det middag. ugnspannkaka.

Svar på tråden Mina goa vänner!