• mysia

Mina goa vänner!

Sofia: ja,jag hade varit på intervju där. Vaddå, inte klar med intervjuerna. Ja,men vill dom intervjua fler så är det ju solklart att jag inte fick jobbet.
    Men jag är ju oxå undersköterska, men det verkar ingen på arbetsmarknade bry sig om. Snacka om att självförtroendet är i botten nu.

Orkar inte skriva mer nu. Ska dränka mina sorger i kaffe, coccostoppar och pepparkakor nu...och ugly betty.

Älskar mitt lillgull Tindra
  • mysia

Sofia: Hade du sökt jobbet på marielund, eller hur har dom fått tag i ditt nummer?

Sara: vad härligt att ní fått upp allt och köpt färdigt julklapparna.

Annika: Vad kostar tossorna som dina föräldrar säljer? Tindra har sina tossor som vi köpte förra året, men jag har upptäckt att dom är lite för små.

• mysia

Annika: Bra pris. Visst är det sånna som Nellie har på sig på en av bilderna i ditt bildgalleri? Tänkte visa P och höra vad han tycker.

Angående arbetsintervjun så skulle jag få veta inom 3 veckor och på torsdag har det gått 4 veckor. Dom var här upp i umeå och intervjuade under en vecka. Därför tycker jag det är konstigt att dom inte hört av sig än och vill intervjua fler. Men som du skrev Sofia, du har mer erfarhet och det finns många med mer erfarenhet än mig,,så det är väl bara och vänta och se. Hittar inget nummer dit jag kan ringa. Sofia, har du nåt nummer?

• mysia

Anna: Håller med dig angående ugly betty. Visste inte att det var dubbelavsnitt. Blev så glad när jag upptäckte det. Snacka om att man fastnat för den serien.

• mysia

Annika: Förstår att du blir less när det blir hela dygn du är själv. Jobbar visseligen bara halvtid, men dom grejerna du räknar upp får jag jämt fixa själv, och det tycker jag är jobbigt, så jag förstår att det måste vara ännu jobbaigare när man arbetar heltid.
    Får man beställa ett par tossor? Vilka färger finns det och storlek. Hon har 23 i vanliga fall.

• mysia

Annika: Såg just att du jobbar 75 % och inte heltid, men ändå

• mysia

Annika: Hi hi, Tindras dagisfröknar ska oxå få sånna ljus, så det blir jättebra.
    Angående storlekarna, hon har skor som är storlek 23, men dom är något för stora, men med ullstrumpor blir det bra. Hon går då bra i dom. Hmm,svårt med storlek. 20 blir kanske bra, men risken är att dom blir för små. Bättre med för stora kanske. Håller värmen bra ändå? Dum fråga kanske, jag vet inte. Färger?

• mysia

Annika: Jo,nog gör P saker hemma, men han kommer hem så sent, så jag måste göra maten och fixa allt med Tindra. Fast P brukar lägga henne på kvällen, enda tiden tillsammans dom har. ok, morgonen oxå, men eftersom jag inte ofta jobbar morgon så gör jag oftast bestyren med Tindra.

• mysia

Annika: jag köpte ljusen på expo. Vad fint du hade gjort med namnettiketterna, eller vad man kan kalla dom.
    Då tar vi storlek 22,det får bli lite stort. Får tänka på vilken färg vi tar. När åker du?så jag vet hur länge jag har på mig att tänka.

Nu ska jag sova.

• mysia

Hej

Sara: Vad roligt att Moa sov så länge is in säng. Här håller vi på att bli vansinniga. Tindra brukar alltid sova i sin säng hela natten, men hela denna vecka har hon fått komma över för hon kan bara inte sova. Pigg klockan 01:00. Då säger hon " hej mamma, upp" Nej tack,inte den tiden.

Är inne på beta versonen nu. Vad är skillnaden Ska man gå över helt dit eller vad? Spelar det nån roll vilken version man går in på? Har noll koll.

Svar på tråden Mina goa vänner!