God morgon
Kram till alla sjuklingar.
Agneta: vad oansvarligt av kvinnan med barnvagnen.
Vi har haft en tuff helg.I lördagsmorse när vi vaknade hade jag så grymt ont i magen och lös i magen, så jag tänkte att, nähä, det blir inge jobb idag. Sen på em mådde jag bättre, så jag åkte och jobbade ändå. men jag frös hela dagen och hade ont i magen. Klockan 20, en halvtimme före jag skulle sluta gick det inte längre. jag rusade in på toaletten och kräktes. pinsamt värre. Så igår var jag hemma från jobbet. Men konstigt nog kräktes jag inge mer, och mådde rätt ok. Så idag ska jag på jobbet.
Men tillbaka till igår. p började oxå må dåligt, och han kräktes oxå en gång, sen gick det över, idag mådde han bara bra. och envis som han är så for han och jobbade. han mådde ju bra sa han. Blev iallafall ruskigt irriterad på honom imorse. Tindra är grymt förkyld så hon får vara hemma idag. Det är bara det att vi måste ordna barnvakt i em och farmor och farfar hade ont i magen igår. Så jag måste ringa och höra om dom kan ställa upp idag, och kan dom inte det, måste jag ringa runt och höra om nån kan ställa upp. Måste dessutom ringa min chef och säga att jag var sjuk i lördags. En del samtal alltså. och då tyckte jag att det inte var mer än rätt att p kunde ringa och medela dagis att Tindra var sjuk, men nä,det ville han inte. trots att han hade gått om tid till det imorse. Tycker ni jag överdriver? Ja,visst jag är ju hemma och hinner ringa alla samtal, men det känns som man borde dela på ansvaret eftersom vi båda är hennes föräldrar.
Lika bra att ta tag i allt nu. Vi hörs