• Tuttie

Mina goa vänner!

Här är Cornelia fortfarande sjuk Hon hostar ju snart upp lungorna ..stackarn.
    Snoret och ögonen rinner så hon ser nästan bedrövlig ut. Men ingen feber... Skönt.

Annars har jag så ont i foten....

Ringe till en av kontakt personerna på polisen och dom hade fått in 109 ansökningar men han trodde efter att jag berättat vad jag gjort tidigare att jag nog låg bra till. Så nu är det bara hoppas. .. Men nog hinner ju ändras när dom väl börjar gå igenom alla ansökningar.

Krya på dej Moa!

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Tuttie

SaraStackars Moa. Hoppas verkligen hon piggar på sig.  Surt med Rektorn. Får man ens säga så igentligen? Tur att Magnus kan vara hemma.

cornelia sover oxå,Får se hur länge bara. Hon är fortfarande inte pigg. Är ltie orolig att hon fått samma som farfar o det gav ju lunginflammation.. Men det är nog bara en vanlig förkylning. Hon blir ju hemma resten av veckan så hon hinner nog pigga på sig..

synd bara med Örträsk i helgen.

• Tuttie
    Emeraldy skrev 2008-02-06 11:23:13 följande:
    Suddig bild på mitt lilla sjuka troll. Det måste ha blivit nån knasig inställning på vår kamera för alla bilder jag har tagit på slutet har blivit jättesuddiga. Blonda jag är inte så insatt hur kameran fungerar - jag tar bara kort
    Med dockan o allt...Sötis Moa.
  • Tuttie
    Emeraldy skrev 2008-02-06 11:30:13 följande:
    Jo, hon har blivit förtjust i den där dockan. Det är en likadan som Thea hade med sig på nyår, som hon var jättekär i, bara en mindre variant. Det är faktiskt första dockan/gosedjuret som Moa intresserar sig för. "Gocka" Jag tror att det är lika för alla skolor i Umeå faktiskt, inte bara ett påhitt av vår rektor. Sen hur långt man hårddrar det är väl upp till varje skola kanske...
    Jo jag vet att det är så hos oss oxå. Tycker bara det är så fräkt...
  • Tuttie

Här sover cornelia fotfarande snart 2 timmar..Var länge sedan hon sov så här länge.. lillskruttungen...

Ångrar att jag inte la mig nått.. men men skylla sig själv.

Hoppas Moa får sova nått nu då.

• Tuttie

Oj 2½ timme sov hon...brukar inte hända..

• Tuttie
    Pingulina skrev 2008-02-07 08:34:21 följande:
    Någon som är intresserad att se Mora Träsk nästa fredag? Jag och Nellie vill gärna men det är ju trevligt med sällskap!Mer info finns på www.moratrask.se
    Vart är det?
  • Tuttie
    Pingulina skrev 2008-02-07 08:39:19 följande:
    Glömde skriva att det börjar kl.18 och håller på ca 45 minuter. Egentligen är rekommendationen från 2½ år men det håller ju inte på så länge och Nellie älskar dvd:n vi har så jag tror hon klarar det bra.
    Jag är lite sugen...

Här är jag hemma idag Har å förbannat ont i foten och idag är det friluftsdag ute .. med skidor,skridskor o skogsgrejer så jag var på jobbet 6,30 (öppnade på fritids idag extra) o sen for jag hem vid 9,30.. Det gick inte..Har så ont!

cornelia är hemma med farmor idag så jag får lite lung o ro..Ska försöka sova en stund nu.
Svar på tråden Mina goa vänner!