-
Ok,tack, ska kolla upp det.Emeraldy skrev 2008-02-08 10:38:25 följande:Jag tror att kuratorerna på Vårdcentralen är gratis, kostar i alla fall inte mycket. Annars finns ju psykologstudenterna som har gratis mottagning. -
Håller med er om att det är svårt att ta tag i att prata med nån utomstående. jag vill, men vågar liksom inte.
har precis fått i mig lunch, så nu är jag proppmätt.
Ska packa Tindras väska nu och så äter vi mellis hos farmor och farfar om ett par timmar. Tänkte gå en prommis eller åka pulka med henne där. -
Sara: Håller tummarna att det ska vara forsatt fint. Längtar till imorgon, är det fint väder då, så ska jag ta med Tindra till pulkpacken. Ska bli kul.
Har huvudvärk, hoppas det släpper snart, inte kul att jobba när man mår dåligt. -
Tittar in tvärt. Det är städdag här idag. Tindra sov hos farmor och farfar inatt, så när dom kom nu på fm, så hjälpte dom till att slänga papper och kartonger och sånt. Sen så råkade jag spilla ut lite mjölk på en matta, så satte snälla svärmor igång och skrubba den. Sen började dom dammsuga för att tyckte att jag ändå hade så mycket idag. har ju tvättid och och ska dammtorka och sånt.
Anna: Jo,P har pratat ok kokkodoktorn förut,och det sårade mig, men jag har inte nämt nåt om det nu. Men det är klart han borde vilja att jag mår bra.
Tråkigt angående alla hjärtans dag.
Ha så trevligt ikväll.
Annika: krya på dig.och lycka till med pluggandet.
Jag ska återgå till städandet nu.
Sofia: Roligt med högre lön. Jag har inte så hög lön på en heltid, men du har väl fått upp din lön lite,du har ju jobbat längre än mig inom vården.
-
Lät som en härlig dag.litetknyte skrev 2008-02-09 17:05:44 följande:Hej hej!Mamma och jag gjorde som Pingu föreslog och fikade medan Vinga badade med leasingmorfar. Efter 1,5 timme fick vi lyfta upp vårt blötdjur ur poolen under protest, haha. Hon älskar verkligen att bada. mysia - vilka svärföräldrar! Skicka hit dem får de städa åt oss oxå.
Ja,visst är dom schysta? Ska hälsa dom att göra en tur till
h-sund.
Håller på att göra iordning mig nu, åker snart till till min kompis, ska bli så kul att träffa hela gänget, längesen jag träffade dom nu.
Vi hörs. -
ha ha,viker mig dubbel av skrattEmeraldy skrev 2008-02-11 08:14:47 följande:Hahaha, här har vi svaret hur Christer kunde gå
Sussie: Jag beklagar. Kram
Sara: Stackars vikarie.
Hur är det Moa idag då? Jobbigt att vänta så länge på att nån ska titta på sin lilla älskling.
Svarar på de andra inläggen sen, ska klä på Tindra nu för att gå på dagis. Sen blir det att leta jobb och renbädda sängarna som gäller idag.
Vi hörs. -
Underbart väder idag. Är väldigt nöjd över att vara ledig idag. Tycker synd om er som måste jobba.
Har fortfarande inte renbäddat sängen. Det blev en tur ut till röbäck istället, katten har snart slut på mat. Sen for jag till strömpilen och köpte en tunnare mössa och nattlinne åt Tindra,och ett nattlinne åt mig.
Ska snart hämta Tindra.
Ingen som vill komma och fika här i em? Får ju aldrig träffa er längre.
-
Sussie: Skickar en stor kram, förstår att du har det jobbigt nu. Vilken tjej du har.
-
Oj,nu har Moa haft hög feber länge. Tråkigt att du oxå är hängig. krya på er.Emeraldy skrev 2008-02-11 14:40:17 följande:Jobbigt för dig, Sussie Här har vi det jobbigt på andra sätt. Jag själv är hur hängig som helst. Moa har 40 graders feber för 6:e dagen, och t om hennes annars så goda humör börjar ta stryk. Hon är så ledsen, det är säkert jättejobbigt för henne när kroppen känns så konstig. -
Hej tjejer
Tittar in en snabbis,ska snart fara iväg på käkgymnastiken.
Idag har jag varit på schemaläggning. Är rätt nöjd med schemat. Är ledig påskhelgen, eller jag jobbar långfredag fram till 17 och på annandag påsk, men jag är iallafall ledig lördag och söndag, så då blir det forhoppningsvis en tur till stugan.
Sussie: Förstår att du saknar din farmor. Vad skönt för dig att dom kunde ordna så du fick en sista stund med henne.
Jobbigt med drömmarna.
Sara: Hoppas ni fått tag i en spruta. Det funkar bäst för Tindra med spruta, men eftersom hon har fått rätt mycket medicin sista tiden så tar hon faktiskt ibland lilla medicinmuggen själv och dricker. Nu har hon dock varit utan medicin ett tag så vi får se hur det går nästa gång.
Härligt väder idag, trist att jag inte kan vara med Tindra idag. Får hoppas på bra väder imorgon oxå.
Ha en bra dag allihopa.
Vi hörs.