• Tuttie

Mina goa vänner!

Förstår att ni blir nojiga.. förra helgen så fick jag ett jättetryck under bröstet, typ där revbenen liksom går ut åt sidorna. Fick även svårt att Andas. Ringde sjukvårdsupplyssningen . Var ju i örträsk så jag ville bara kolla läget.

Hon på SU vart jätterädd att det var hjärtat så jag vart skickad på akuten . För att kolla upp hjärtat. men det var bra och dom tror att jag har en irritation imagen. O den då tryckte på magen.

(Fråga mig inte hur men men glad att det inte var hjärtat iaf)

¨Så Camilla, ofta så vill dom kolla upp bara för att kunna utesluta.!
    Så det går nog bra med din mamma.

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Tuttie
    litetknyte skrev 2008-02-15 12:49:17 följande:
    Jo, jag vet att det oftast går bra, rent logiskt, men huvet och hjärtat resonerar inte likadant alla gånger. Tack för pepp goa du!
    Vassegod *kram*
  • Tuttie

Mig spelar det ingen roll hur vi gör.. Är ganska slut körd efter denna veck. Mycket som har hänt.

Milla: Skönt att mamma fått komma hem igen.

Anna: Stackars thea.

Sara: Har ni köpt ny säng till Moa?
    skönt att bi av med spjälisen iaf.

*Ps. jag har inte fått mens än Hemlis

• Tuttie

Sara: Aha okej..

usch låter tuft för er. Vi måste oxå sitte hos C men det tar max 10 min vilket är skönt. 5mm är ingen idé att prova här heller.. Hon skulle skrika så grymt länge...

• Tuttie

Sara. Gammkärring

Men vi tycker om dej ändå!

• Tuttie

Håller med dej Annika, vi skjuter på det.

Funderar oxå ibland på om vi vill ha syskon, Cornelia är så jävla trotsig nu så jag vet inte.
    Så jag är väldigt kluven nu.. Om det är ett  eller inte... Tiden får utvisa.

• Tuttie

Ska ha mens nu i helgen..Så jag är inte sen än... Är dock svullen o bröst o mage så det är nog på gång.

Så vad jag menade med än var än idag .. Den kan nämligen diffa nån dag elller men runt 16-18 typ... Så det hinns ju än.

• Tuttie
    Pingulina skrev 2008-02-15 20:51:12 följande:
    Förresten, nån som har tips på nån barnfilm eller nåt tv-program som kan tänkas finnas att ladda hem? Jag har laddat hem en nalle puh-film och några avsnitt teletubbies, men jag hittar inget annat kul. Vi ska ju ta med bärbara på flyget så att Nellie kan sitta och titta på film.
    Boblings
  • Tuttie

Hallojsan!

Här har vi en snorig tjej hemma. 1 vecka sen var det kört igen.
    Men men ...

Sjläv är jag trött idga så trött så trött, känner mig uppsvälld och bläig..Gjorde ett test förrut men inget så mensen kommer väl..

Tror faktist Cornelia är minst tv-freaks av dom du nämnde Annika.. Hon vill gärna se tex bamse men ser typ 5-7 min.. Hon har tappat intresse helt nu, men vill gärna ha på det i bakgrunden så hon kan komma o snegla lite.

vilket iofs är skönt.

• Tuttie

Halloj!

Håller med er att det var rätt åt Carola. Gillade inte heller den låten. Gillade nog Olas.Tror den blir bättre och bättre ju mer man hör den.

Soff: Oj vilka planer ni har, vadär det mer ni vill göra med huset då som ni måste göra liksom? Förstår att det kostar en del för er att åka fram o tbx med bilen till dagis o 2 jobb.

Sara: Oj vad du jobbar fast du är sjuk, du kan ju inte behöva ta ut hela veckan i sjukdagar kan tyckas. Men svårt att genomföra kanske.

Svar på tråden Mina goa vänner!