Mina goa vänner!
Nja som sagt hörde jag bara i förbifarten. Det skulle väl vara klart i April egentligen tror jag dom sa men det skulle inte bli klart tills dess... Fattade det som om ena tjejen kände någon som jobbade där.
Nja som sagt hörde jag bara i förbifarten. Det skulle väl vara klart i April egentligen tror jag dom sa men det skulle inte bli klart tills dess... Fattade det som om ena tjejen kände någon som jobbade där.
Sara: Jag tycker du ska ringa och säga som det är. Att du kräkts och mått illa och att du är jääätterädd att hon ska ångra att hon anställt dig och tycka att du är en sån där som inte vill jobba. Krya på dig!
Håller på att baka lussebullar, degen jäser nu så jag hoppas Vicke somnar och sover gott för Peter är på firmafest ikväll.
Haha jag är kass på baka lussebullar! Dom blir så fula
Annica: Till Stöcke borde du väl hitta? Sedan kör du genom byn förbi skolan, förbi bygdegården och förbi Botniabanabygget. Strax efter på höger sida svänger man in. Just innan några brevlådor. Ring om det blir problem.
*håller tummar och tår*
Hmm här var det dött ikväll....
Trist och vara singel..... Har just dammsugit och torkat golven så nu är det nog bara sängen som gäller.
Camilla: Det lät supermysigt! Måste kolla in badet i Holmsund efter jul!
Förresten så ska gullErik på Vickes dagis byta avdelning! Jättetrist!
Godnatt
Tack själv allihopa! Kul att ni kom!
Lite extra kul att träffa Agnetas Peter som vi inte sett förut!
Camilla: Jasså han är en blygis din N
Nästa gång får vi bju han på lite sprit
Hur har det gått för Thea och Alice idag som var vaken halva natten förresten?
Annika: Gud va trist å va singel hela dygn! ![]()
Camilla: Haha det var det värsta jag hört! Vi är väl så långt ifrån "fina" man kan komma ![]()
Sara: Ja det var synd att ni inte kunde komma! Kul att ni ska på Matrisen imorgon. Då lär ni se Vickevire för han är där hela dagen
Fina bilder Annika! men det ser ju ut som vi har betongväggar i vardagsrummet ![]()