• mysia

Mina goa vänner!

Tuttie skrev 2007-12-14 10:00:05 följande:
    Nja det var inte så jag tänkte..Utan bara nyfiken. Ger ni 1 till alla eller varsin?Vi har tänkt ge en (varsin) chokladask nu tror jag.
    Varsin
    Älskar mitt lillgull Tindra
  • mysia
    mamma till Viktor skrev 2007-12-14 10:44:02 följande:
    Anna: Helt okej Anna! Rätt beroendeframkallande spel! 14 sek! 19 sek, 35 sek Annica: Deppa inte över jobbet om det är Marielund du pratar om. Hörde på jobbet att dom inte ens börjat anställat personal än eftersom bygget är försenat...
    Va?är bygget försenat. Attans. Men dom borde väl ändå informera att det är försenat och om man fått jobbet eller inte. Annars så söker man ju nåt annat och då kanske dom måste söka mer folk.
  • mysia
    mamma till Viktor skrev 2007-12-14 10:53:06 följande:
    Det var precis det dom disskuterade om och var irriterade över...
    Dom på ditt jobb? Hur har dom fått veta att det var försenat? vet du hur försenat bygget var? Då är man väl fast på 50 % då. Blir så arg.
  • mysia
    mamma till Viktor skrev 2007-12-14 10:56:37 följande:
    Nja som sagt hörde jag bara i förbifarten. Det skulle väl vara klart i April egentligen tror jag dom sa men det skulle inte bli klart tills dess... Fattade det som om ena tjejen kände någon som jobbade där.
    April? Nej, slutet av februari sa dom på intervjun att bygget skulle vara klart. Konstigt med så olika datum man hört.
    Dom borde ändå höra av sig fast bygget inte är klart.
  • mysia

Nu sover Tindra, skönt med lite egentid. Ska nog lägga mig på sängen och läsa min nyinköpta hälsotidning. Nåt bra tips kanske man får.

I em ska jag och Tindra till farmor och farfar. Tindra ska få sova där i helgen eftersom både jag och p ska jobba.

• mysia

Sara: krya på dig. inte kul att må dåligt. Hoppas verkligen du slipper kräkas.

• mysia

Hallå

Här har det varit lugnt.

Jag väntar på att p ska komma hem, så vi får äta. Är så hungrig. Ikväll blir onyttigt med chips,dipp och läsk.

Ganska skönt med barnfri kväll. Men har blivit smått beroende av julkalendern. ha ha

Sara: Ni får krya på er hela familjen. Ni kommer inte imorgon då eller? Tråkigt isåfall.

• mysia

Sofia: Såg att du skrivit beskrivning här. tack,ska försöka hitta.Hör av mig annars. missar alltid infarten.

• mysia

Hej tjejer

Tack för igår. Speciellt Sofia och Peter. Jättegod mat.

Idag har jag jobbat, har just kommit hem. Ska strax gå och duscha, innan jag ska hämta P på jobbet. Sen ska vi till svärföräldrarna och äta och hämta hem Tindra.

Anna: Roligt med nytt köksbord. Dom har mycket fint där borta.

Camilla: ja,han var verkligen blyg N, men P skulle nog oxå ha varit ganska tyst tror jag. Men jag fick faktiskt ur N några ord. ha ha. Kul när Tindra skulle fösa ihop er, såg så gulligt ut.

Sara: Oj,vad ni har sålt. Roligt att du orkade jobba. Vad fick du för konstigt maggrej?!

Vi hörs

Svar på tråden Mina goa vänner!