• Liloot

Mina goa vänner!

Tack alla Jag är faktiskt jättenöjd med tatueringen! Den känns inte lika stor idag!

Ikväll blir det fredagsmys i soffan. Let's dance och godis.

Nån som vill hitta på något imorgon? Johan jobbar...

Are you going to the grave with unlived life in your vains?
  • Liloot

Garaget funkar för oss! Har varit där två gånger nu, men går gärna dit igen!

Annika: Gud va skönt att du slipper söka jobb söderut! Hur stort sökområde har du nu då?
    Skulle gärna följt med och bada, men jag tror inte att det är så bra att bada med en nygjord tatuering? Ni vill inte fara på Leo istället då?

• Liloot
    Annika: nä, har iofs inte hört så mycket om Leos, men det kanske är mest för större barn. Vi åker ner på stan nu iaf, bränna lite pengar. Penga mun

Sussie: Ha så mysigt ikväll!
  • Liloot

Harrys lät ju bra det med! Som sagt, nära till bion också. Men det spelar ingen roll för oss vars vi går, vi är med på allt! Bara kul att få träffa er och umgås

Här va det lugnt idag. Vi slappar bara här hemma. Ska kanske ut en sväng och köpa en soffbord. Vi får se om vi orkar.

• Liloot
    mamma till Viktor skrev 2008-01-13 12:28:27 följande:
    Ska jag ringa Harrys och kolla och är det fullbokat så bokar jag garaget då?
    He´ bli kanoners!
  • Liloot
    mamma till Viktor skrev 2008-01-13 12:39:01 följande:
    Hmm jag igen.... Är det tråkigt med Lottas? Alla ställen verkar ha dukning som börjar 17 och bion börjar ju 18.30 så det blir ju lite väl tight! På Lottas kan man boka när man vill....
    Som sagt, vi äter vars som helst! Spela ingen roll!

Nu ska vi fara å köpa ett soffbord, som vi hittat på blocket. 300 kr! Rätt kurs Bordet va ett år gammalt, såg jättefint ut!
  • Liloot
    Sofia: Ja, vi behövde verkligen ett nytt bord! Det gamla höll ju på att ramla ihop vilken dag som helst

Sussie: Haha, ja varför just jag eller Sara? Jag har ingen aning iaf!
    Va mysigt ni verkar ha haft

Camilla: *fniss* Tänkte samma sak som Sofia, hur pallar ni att kliva upp och ha hand om Vinga när ni suttit uppe heeela natten?! Lät mysigt iaf!

Sara: Ja, shopping är ju alltid kul Jag shoppade igår, ett par jeans (baggymodell) och en topp till

hmm... man kanske ska gå över till Beta versionen... när har om tänkt byta helt?
  • Liloot
    Sussie: Så blev det med min mp3 också! Prova att döpa om kapitlena till a,b,c,d,e osv innan du lägger in dom i mp3:en. Då känner den av dom i rätt ordning.

Annika: Nej just ja, man kan ju inte boka på lottas. Men som sagt, det borde inte vara några problem att få bord så pass tidigt.

Idag fick jag avbokning på min första kund, så jag börjar inte förän kvart över tolv. Skööönt! Har varit och lämnat Thea på dagis, så nu ska jag ta en dusch i lugn och ro.
  • Liloot

Just det ja, Annica, är det på onsdag Ida fyller år?

• Liloot

Vi faktiskt också rätt dåliga på att servera grönsaker. Det blir oftast inte mer än en tomat Generad Men tomater ÄLSKAR hon, så det är väl därför det oftast blir det. Dessvärre är hon lite känslig mot tomater, så hon blir alldeles rödprickig när hon ätit Ser roligt ut. Men det verkar inte klia eller så, som tur är.

Ahh, nu har jag duschat och gjort inpackning Häärligt! Nu ska jag klä på mig och göra mig lite fin inför jobbet. Det är bara sååå tråååkigt med mitt jobb att man inte vågar ta på sig sina fina kläder, dom blir ju förstörda så fort av färg och blekning och allt småhår Men man får göra det bästa av sina fina arbetskläder

Svar på tråden Mina goa vänner!