• Liloot

Mina goa vänner!

haha, mina kompisar har ju inte heller barn (nähäää ) Men vi umgås rätt mycket ändå, mycket tack vare att jag nu jobbar med två av mina "bästisar" från gymnasiet. Men vi är fortfarande ett gäng på 5 stycken som träffas rätt ofta! Från grundskolan har jag bara kontakt med en tjej, väldigt lite kontakt dock.

Jag har då hunnit shoppa mycket en här månaden Idag var jag ner på stan och shoppade på rean, nu har dom ju halva reapriset på nästan alla ställen. Hittade mycket fint på åhlens, dom tycker jag har bra rea! Inte bara en massa skit! Köpte en tröja där, sen köpte jag en tunika och en kjol på MQ på halva priset! Känner mig nöjd!

Are you going to the grave with unlived life in your vains?
  • Liloot

Hej Linda! Va kul att du tittar in! Jag jobbar idag, så jag hinner tyvärr inte, men gärna på tisdag eller torsdag nästa vecka!

Idag har jag lite sovmorgon, börjar inte förän kvart över tolv. Riktigt skönt. Men så jobbar jag "ända" till fem. Brukar ju alltid försöka sluta vid tre på fredagar, men det va en kund som ville komma idag som inte kunda komma före tre. Så då får man väl ställa upp

Ska fara och lämna Thea till farmor nu, hon var ledig idag så hon ville ha Thea.

Ikväll blir det ännu ett kalas, min minsta lillasyster fyller 17 Shit va tiden går fort, tycker det va nyss hon va 10! Så det blir middag och fika hemma hos mamma ikväll, blir mysigt

Ha en underbar dag alla mina vänner! Ni är guldvärda allihopa!

• Liloot

Sara: haha, ja min syster fyller år idag Vi kanske har fler gemensamma datum?!

Agneta: Jag tänkte nog ner en sväng mitt på dan imorgon, vi kanske ska ta en fika när barnen sover? Loggar in i morgon och kollar om det är nån är på!

Annika: Här blev det också nåt glas vin ikväll, men nu är natten sen, så nu väntar sängen!

Godnatt!

• Liloot

Hej!

Agneta; Jag tar med mig Thea! Ringer när jag är nere på stan så ser jag om du är kvar!

Hör av dig du med Sussie om du kommer ner!

• Liloot

Hej på er!

Ja, tack för igår! Det va supertrevligt! Är också lite halvseg idag Men inte så farligt alls faktiskt.

Sara: Thea är aldrig hemma för snor, då skulle dom ju inte vara på dagis alls om dom skulle vara hemma när dom är lite snoriga. Sen kan dom ju vara rent förkylda och bli påverkade och hängiga, då är det ju en annan sak. Känner du att Moa orkar så tycker jag absolut hon ska på dagis!

Här slappar vi bara idag, har just lagt Thea inne, hoppas hon somnar. Sen ska vi nog spela lite Mario Kart!

• Liloot

Sara: Jag tror man kan ta ut en lägsta-nivå-dag om man vill behålla samma SGI som innan. Annars får du ju SGI på den lön du har nu om du inte vill ta ut nån föräldradag.

Filmen var faktiskt riktigt riktigt bra! Kanon! 2 timmar och 20 minuter bara flög iväg! Rekommenderas varmt!

Vi käkade på Lottas, min mat var så där...  sen gick vi vidare till Harrys. Vi och Dunders blev kvar till halv ett ungefär, dansade och hade trevligt

Sussie: Vars försvann du igår på stan?

• Liloot

Kikar in lite snabbt innan jag ska på jobbet!

Grattis på namnsdagen Agneta!

Ikväll är det mattelektion direkt efter jobbet, blir en lång dag idag.

Ha en bra dag alla!

• Liloot

Hej hej!

Idag är jag och Thea lediga, riktigt skönt! Ska fara å äta lunch med Johan snart.

Det här kanske är ett jobb för nån av er? http://platsbanken.ams.se/direkt/99/080117,110080,020911,21,1242699.shtml

Igår kväll var det ju mattelektion. Och shit säger jag bara, hur ska detta gå? Det känns som ett enda virrvarr i min hjärna. Hoppas att allt faller på plats snart.

Ha det bra alla!

Ps, grattis på namnsdagen Viktor

• Liloot
    Annica: Tycker absolut att du ska söka jobbet! Om du får jobbet så kan du säkert dubbeljobba några veckor! Du jobbar ju mest helger och kvällar nu, så det borde ju inte vara några problem att få ihop det. Det går bara man VILL

Efter lunchen gick jag på stan och hittade några grejor på halva reapriset till Thea på Lindex!

Sen for jag till syrrans jobb och klippte mig hos henne. Riktigt skönt att få det gjort! Nu är det bara färgen som skulle behöva fixas... är lite sugen på att ändra färg, kanske liiiite lite mörkare, inte MÖRKT, men lite ljusguldbrunt En 7G typ (det säger er massor va?! )

Ikväll ska vi ta in Theas säng, och se om hon vill sova i den inatt. Det blir spännande
  • Liloot
    Annika: Hoppas Andreas får ordning på jobbet snart!

Ikväll har det varit en riktig tvkväll! Såg Vingar av glas som började klockan 22 på 1:an. Shit va bra den är Minns att jag älskade den när den kom, det är ju 8 år sedan nu Så att få se den igen var jätteroligt Också är han ju bara sååå het, Alexander Skarsgård

haha, förresten hade jag en riktigt skuuum dröm i natt Drömde att jag hade köttsligt umgänge (ett Arn-uttryck ) med snickarn från Bygglov. *fniss* Han som är med i Let's dance. Och jag tycker ju inte ens att han är så där jätte het egentligen

Nu ska jag sova, imorgon är det jobb!
Svar på tråden Mina goa vänner!