• Tuttie

Mina goa vänner!

Annika: Vad fin duär i lugg, saknar min  den har blivit för lååång. Måste verkligen klippa mig.  Hoppas du får jobbet. Skriv en bra ansökan.

Annica: Hoppas huvudvärken släpper och att du snart får träffa Tindra.

Igår var vi ute o flängde en del och cornelia var huffsat nöjd, somnar och sover 1½ timme i bilen sen åker vi hem försöker få i henne nått mellis , men hon stenvägrar somnar om efter 1 timme väcker vi henne , o febern är ett faktum 38.7... 1 timme senare över 39. Sover 6 timmar igår kväll, vaknar när jag kommer hem vid midnatt är vaken en halvtimme och sedan sover hon till 8,20 i morse så 14 timmar sov hon igår eftermiddag/kväll/natt. Idag har hon ingen feber. Och somnade nu efter 12.

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie

Sara: Lux verkligen. Riktigt härligt. Grattis!

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie

Idag har vi äntigen tapiserat om i köket, dröjer så länge när man ska få hjälp av andra... Men nu är det gjort och vilken skillnad

Kan nästan säga att jag nu älskar vårat kök

Hoppas alla mår bra..Puss o kram på er.

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie

Så här ser vårat kök ut nu-.... Så nöjd!
    ♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie

Tack tjejer!

Annika: Dom är ljusgråa... Låter som en myskväll....

Cornelia hostar massor Låter så hemskt när dom hostar så lungorna flyger ur.

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie
    Liloot skrev 2007-12-29 11:51:10 följande:
    Annika: Såg det där Logopedjobbet ute i tidningen idag. Har du tänkt söka?Sussie: *fniss* Liite impad av hur snabb du var att lägga in bilden. Klockan på bilden är typ 19.44 och inlägget 19.46

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie
    Pingulina skrev 2007-12-30 14:11:54 följande:
    Förresten, är det nån som har en resesäng som vi skulle kunna få låna imorgon? Vi har ju bestämt oss för att fira ute hos Andreas föräldrar och sova över där, men tydligen hade de redan lovat att passa Nellies kusin så nu har vi ingen säng till Nellie.
    Min mamma har en som dom inte kommer använda. Ni kan få låna den.
    Men då måste den hämtas på stan... Ni kan nog hämta den utan att jag är där.. Eller?

Ni känner ju mamma.
    ♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie

Psst..Bara så ni vet så har Boa öppet imorgon!

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie

Fan jag oxå..Vi har hälsat på en annan Alice idag o tänkte på "våran" alice o skulle gratta, men glömde det när vi kom hem.

Stort grattis Alice på 2 årsdagen
    ♥♥Cornelia 060420♥♥
Svar på tråden Mina goa vänner!