• Anonym (hjälp)

min sambo är min kusin

Helt jävla osant.............. vad gör vi vi har planerat att gifta oss vi har två barn har varit tillsammans i 10 år. min sida läkten har släktforskat ett bra tag nu har vi fått reda på att vi är kusiner.

min farbror har tydligen knullat runt. min sambo är inte från samma ort som jag han har äxt upp 40 mil från mig vi träfades då jag studerade där han och jag nu bor. hans mamma hade tydligen i hoppdet med en del men har inte sagt till honnom vem pappan var hon har tagit hand om honnao själv varför vet jag inte men vi ska diskutera saken..............faaaaaaaaaaan

• Svar på tråden min sambo är min kusin
  • mammutten81

Det är inte olagligt, finns flera som lever så.

• Anonym

Jobbig sits!!!!!  Stackars er

• Nyfiken gul

men vad är problemet??

Man FÅR gifta sig med sin kusin... det är lagligt!!

SKäms inte!!

Det är ju inget ni behöver tala om för hela världen eller hur?...

• Niinaaa

Precis. Ingen fara. Kusiner får vara gifta

• Anonym

So what ?? Det e väl inget ovanligt idag ? Det e ju t.o.m lagligt att kusiner får gifta sig med varndra.

• TheMilky

Oj! Men ni kanske ska gå och prata med nån professionellt, så ni liksom bearbetar detta på rätt sätt. Det är inte olagligt på nåt sätt, utan det är nog mer att man hajar till. Men ni är ett etablerat par så... Lycka till.

• cilia

de finns många kusiner i sverige som är gifta. men usch va jobbigt.

• Anonym

Men snälla inget olagligt och jag har själv haft ett långt förhållande med min kusin som tyvärr gick bort.

• viseversa

vilket sammanträffande.Men det är helt lagligt!! Men kan ändå förstå att det känns konstigt!!

• Spartacus

skulle också tycka det var jobbigt, speciellt andras tankar om en... men ni kan ju verkligen inte rå för det, ni visste ju inget! och det är ju inte så att ni är syskon!

snacka med någon så ni får ta er igenom värsta chocken och kom ut på den andra sidan starka och redo för bröllop!

Svar på tråden min sambo är min kusin