Nej inte så konstigt ,de är ju inte släkt.de har inga blodband eller vad man ska kalla det.Och jo det är skillnad på halv och hel kusin i detta fall.
Och Ts kör på ni verkar vara ett perfekt par .
Loyden skrev 2007-12-16 17:59:28 följande:
Men herrgud. Nu var det då många som sjönk i mina ögon. Det är ju inte så att hon gått och blivit kär i sin far?????? Min syster blev tillsammans med sin halvkusin... Hur ska jag förklara det här.. Min pappa är farbror till S, S blir ihop med min halvsyster, jag och min halvsyster har bara samma mamma. Så det blir ju hennes "halvkusin".Dem var tillsammans i 7 år och bodde ihop i 4 år. Dem visste att dem var "släkt".Jag blev tillsammans med min halvsysters kusin. INGEN SKILLNAD på halvkusin och kusin... Förstår om det känns lite jobbigt för dig TS, MEN du känner han inte som din kusin utan som din blivande man. Förstår inte hur folk kan tycka att det är sååå hemskt! Så ni som säger att det är "konstigt","äckligt","stört" ni hade tagit era två barn och flyttat om ni fick veta att eran farbror haft ett liv innan den han har är tillsammans med nu?Herregud alla har väl ett liv innan man träffar den rätte?? TS, jag tycker du ska försöka tänka på att det var HAN du blev kär i, inte bara för att han (du trodde) inte var släkt med dig. Är ni förälskade ska inte något sådant få hindra er ifrån att fortsätta visa er kärlek till varandra! Lycka till med allt!