Kattnät!
Jeij, jag ringer på en gång!
En fråga till bara, hur har du fäst krokarna på balkongen?? Golv till tak eller mellan räckena?
Sen återstår ju bara att övertala föreningen om att det kommer bli jättesnyggt...
Jeij, jag ringer på en gång!
En fråga till bara, hur har du fäst krokarna på balkongen?? Golv till tak eller mellan räckena?
Sen återstår ju bara att övertala föreningen om att det kommer bli jättesnyggt...
nja, vi bor oxå i brf men de har en del synpunkter på just utsidan av huset...
(det är rätt nybyggt och de vill ha samma färg på markiser, persienner osv) därför känns det bäst att fråga först så det inte blir gnäll i efterhand.. vi är dessutom rätt nyinflyttade.
har iaf beställt ett prov som vi kan visa upp o då kanske det går bra!
vår balkong är helt i metall så det blir nog till att fästa mellan golv o tak på insidan.. man kanske kan dra runt räcket på nåt vis, så de kan sitta där? tål att tänkas på...
jag vill ha sommar NU!
japp, vi har fått det och jag ska beställa idag!
tyckte det verkade suveränt! och det ska bli skönt att äntligen kunna använda balkongen i finvädret, utan att få hjärtstillestånd så fort nån av katterna är därute... vi var dock tvungna att välja nätet med 3cm-rutorna, eftersom lilla fröken faktiskt är så liten att hon kunde klämma sej igenom de stora!
upptäckte dessutom i helgen att det nog inte bli alltför svårt att spänna upp det, för vi har en list som går runt hela balkongen som passar perfekt att haka fast i!