Svetlanas Fanclub
Oj, hoppsan.. så ringde läraren jag ska vicka för flera dagar nu i januari inför hennes barnledighet och undrade om jag var utbildad lärare, och om jag kunde tänka mig att ta klassen, om det blev aktuellt (ingen övertalig eller någon annan var påtänkt redan) På favvoskolan. Vik från februari tills i juni. Ehhh.. varför skulle jag vara intresserad av det?
Fast ärligt, det är en lönefråga också. Jag jobbar inte heltid för skitlönen till timpenning jag har nu. Och dessutom.. vill jag jobba heltid? Med en sexa? Hmm.. nu fick jag något att fundera över..
Stackars lilla Alexander, vilka egocentriska föräldrar han har! Ta med honom på vuxentillställning, så han lär sig om umgängesliv. Kanske har han lite tråkigt en stund. Eller så finns det andra barn där att röja runt med. Spelar ingen roll, mamma och pappa Bimsan borde verkligen tänka om.
Ett motto att spara som favorit: Upplev så lite som möjligt!
Men Milla, vad stor hon har blivit!
Pejo, jag förstår precis vad du menar! Om att det är förhållandet du värnar när du tvekar. Jag vill inte låta negggig nu, men jag tycker du det är bra att du ser fler aspekter än den rosaskimrande och är realist. Fast jag som inte tror på ödet över huvud taget börjar nu ändå fundera på om det inte är meningen med ett barn till i er familj trots allt