Svetlanas Fanclub
Bimsan, fy vad trist! Ja, går den som en elefant, låter som en elefant och ser ut som en elefant, så är det antagligen en elefant.. Men man hoppas ju så! Samma sak hände oss när vi skulle sälja i Sthlm och det blev svettigt ett tag.. Inte kul när man har tidspress, för tiden kostar ju verkligen pengar i det läget. Vad som gjorde mig mest arg då är hur i helskotta någon kan vara så korkad (?) att man på allvar tror att an brf kommer att godkänna en som medlem med en massa betalningsanmärkningar. Varför chansa, liksom? Tja, alla vill väl ha ett schysst ställe att bo på..
Hoppas det löser sig så fort det bara går med ny köpare!
Pejo, krya-på-sig hälsningar till sjuka lillebror! Tredagarsfeber kanske? Det kan man ha i fem-sex dagar lärde jag mig med Simon. Konstigt att det kallas tredagarsfeber då.
På FK sa de att när jag begär ersättning för den dagen jag kom ihåg att anmäla, skulle jag skriva på övrigt att jag var hemma dagen innan också, men glömde anmäla då. Det ska väl inte vara omöjligt att lösa, jag kan väl inte vara den första i världshistorien som har fullt upp med barn hela dagen och glömmer, liksom..
Tittar man ut här nu verkar det otroligt att vi var ute och åkte pulka på förmiddagen. Av snön finns inte längre ett spår.