• Anonym (häftigt)

Naken under?

Läste en tråd om att vara utan trosor under kjol eller klänning - nu funderar jag på om någon skulle våga åka till affären exempelvis (på hösten eller vintern) och vara helt naken under en lång kappa...och kanske visa maken strax före avfärd att man bara har stövlar på sig, förutom kappan...

Det skulle tända mig i alla fall!
  • Svar på tråden Naken under?
  • homemade

Självklart skulle jag våga det, men utöver jobbet tänker jag mer praktiskt så det skulle nog bli rejält med kläder under

• ploppviola

Nej de låter för kallt.
    Men däremot har jag använt de hemma

• Neko

Nja, tror inte han skulle tycka att det var så speciellt... men som en dare skulle jag våga göra det.

• Lillsnutta

Ja jag har vandrat en nervös vända genom ett av de stora köpcentrumen här i stan, väldigt lättklädd under.
    Och ja, det var sååå häftigt, men mest var jag ruskigt nervös och det kändes som ALLA kunde se. Fast även det var väl något som bidrog till att det var så häftigt och pirrigt!

...fast jag rekommenderar att undvika julruschen och lönehelger, för den riktigt blyga :D

• ict

Hmmm...vet inte om jag skulle våga. Och...sen skulle jag vara orolig för ev flytningar...om man är utan trosor. För min del kan jag få lite större flytningar ibland.

• Don38

flytningar ..men inte blir det väl ett streck efter dig ?

ict skrev 2007-12-19 20:18:00 följande:
    Hmmm...vet inte om jag skulle våga. Och...sen skulle jag vara orolig för ev flytningar...om man är utan trosor. För min del kan jag få lite större flytningar ibland.
  • ict

Nä, men...det kan rinna ut med benet/benen, beroende på hur tjockt det är. Har man då en kort kappa och inget under...

Don38 skrev 2007-12-19 20:51:52 följande:
    flytningar ..men inte blir det väl ett streck efter dig ?
  • Sofia t

Nja tänk om man går o droppar kroppsvätska efter sig =)

• Anonym (SNIGEL)

S N I G E L S P Å R ! !

HAHA

Sofia t skrev 2007-12-19 21:03:49 följande:

Nja tänk om man går o droppar kroppsvätska efter sig =)
Svar på tråden Naken under?