• Anonym (häftigt)

Naken under?

Läste en tråd om att vara utan trosor under kjol eller klänning - nu funderar jag på om någon skulle våga åka till affären exempelvis (på hösten eller vintern) och vara helt naken under en lång kappa...och kanske visa maken strax före avfärd att man bara har stövlar på sig, förutom kappan...

Det skulle tända mig i alla fall!
  • Svar på tråden Naken under?
  • Anonym (Snyggmorsa)

Utan trosor går jag lite titt som tätt. Helt naken under kappan har aldrig blivit även om tanken funnits ibland. Får kanske ta tag i det snart... 
    Har dock åkt hem till älskaren i bara underkläder och stayups under kappan en gång

• Anonym (Nja)

Våga, ja. Vilja, aldrig. Jag skulle frysa ihjäl.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Skulle känna mig sunkig)

Jag skulle känna mig sunkig utan trosor. Jag vet inte vad det är, jag kan vara näck hemma utan att känna mig ofräsch men jag vill trosor annars. Kan vara väldigt små string men nån slags "barriär" behöver jag.

Enda gången jag gått troslös så som ni beskriver i tråden var när jag skulle vinna tillbaks mitt ex. Jag hade fuckat upp rejält och lämnat honom tidigare, betett mig skitdåligt, det hade gått två år... Då kände jag liksom att nu måste jag optimera allt med mig själv när vi ses för att jag vill liksom känna i fall jag skulle misslyckas att jag verkligen hade gjort precis allt jag kunnat.

Han ville inte ens ses då han sa att nej det gör fortfarande ont jag älskar dig fortfarande så jag vill inte men jag övertygade han till att ses och då ville jag vara troslös under.  

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Trosa)

Jag skulle våga fast jag har ingen lust att vara troslös under klänningen eller kjolen 

• Anonym (Njut)

Tycker det kan vara både sexigt å upphetsande att veta att det är tröstlöst.

• Anonym (Slampighet inget värt)

Nej, riktigt trashigt och ofräscht beteende. Lika trashigt som att lägga ut sexbilder på sig själv. Desperat och billigt beteende som promiskuösa utan självrespekt sysslar med.

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Naken under?