• Anonym (häftigt)

Naken under?

Läste en tråd om att vara utan trosor under kjol eller klänning - nu funderar jag på om någon skulle våga åka till affären exempelvis (på hösten eller vintern) och vara helt naken under en lång kappa...och kanske visa maken strax före avfärd att man bara har stövlar på sig, förutom kappan...

Det skulle tända mig i alla fall!
  • Svar på tråden Naken under?
  • Anci

Det har jag gjort flera gånger och skulle lätt kunna göra det igen :)

• Sofia t

Ja men va fan kommer det så kommer det ju liksom. hur härligt kan det va att gå på ica med fittslem rinnandes nerför benen..

Anonym (SNIGEL) skrev 2007-12-19 23:19:59 följande:

S N I G E L S P Å R ! ! HAHASofia t skrev 2007-12-19 21:03:49 följande:
  • broken bones

Sofia t skrev 2007-12-22 11:51:08 följande:

Ja men va fan kommer det så kommer det ju liksom. hur härligt kan det va att gå på ica med fittslem rinnandes nerför benen.. Anonym (SNIGEL) skrev 2007-12-19 23:19:59 följande:
    haha.. man kanske får en alienstalker efter sig som dras till det..
  • Sofia t

Ja usch.. Nää jag behåller fan trosorna på det är säkrare..

broken bones skrev 2007-12-22 19:30:46 följande:

Sofia t skrev 2007-12-22 11:51:08 följande:
    haha.. man kanske får en alienstalker efter sig som dras till det..
  • Meddelande borttaget
  • Openmindedfast
    LindaPhil skrev 2024-10-21 12:03:03 följande:

Det är faktiskt något som vi kör med jämnt mellanrum.
    Det har hänt lite varstans.
    Promenad i en park eller i stan, Biltema, Ikea, en och annan galleria, you name it.
    Ibland är jag helt naken under, ibland med bara nylonstrumpor och höfthållare.
    Visar upp för honom när jag känner för eller när han begär det, no questions asked.

Vi har ganska många sådana spel med hel- eller delvis nakenhet på mer eller mindre offentliga platser....
    Eller i skogen, men det är en annan historia... :)

Fantastiskt och kan ju även kombineras med andra tillbehör som jag inte vågar dryfta här ;) Ni verkar ha en fantasifull tillvaro. 
  • Meddelande borttaget
  • Alice1982

Har ganska ofta inga trosor under kjol. Min man älskar det, så lätt att dra upp och köra en snabbis. Gjort b.la i Hagaparken, Djurgården i somras under en kvällspromenad. En gång mot bilen i ett parkeringsgarage också.

• Meddelande borttaget
  • Nyfiken79

Men HERREGUD kvinna om du någonsin blir singel hör då genast av dej till mejSkrattande previd så där ville jag ha det med mitt ex men det var tydligen inte hennes grej. Och hur gör man för att hitta någon som gillar det, jag menar man kan ju inte inleda en ny bekantskap med att fråga om hon gillar att gå utan kläder offentligt. 

LindaPhil skrev 2024-10-21 13:44:05 följande:

Det har vi, det måste alla par ha om de vill hålla i längden (vi är uppe i 25 år tillsammans).

Ibland är han "mästaren" och jag "undergiven", ibland tvärtom, ibland är vi bara vi själva, ibland låter vi tärningar eller dylikt bestämma vad, när och hur.
    Allt blir inte alltid bra, så är det bara, men vi sparar det som vi gillar och glömmer det som inte passar oss.

Och du får gärna dryfta hur mycket du vill, vi har blivit nyfikna nu...  :)

Svar på tråden Naken under?