• fulltilt

För oss med barn som inte sover!!!

-bussig! Tror jag läst i ett inlägg fr dig att du ger din son omega 3, alltså Eye q?? stämmer det? när började du? MIn son e 9 månader å jag skulle vilja testa m de sa de va fr 1 år, kan man ta de ändå? Ska de hjälpa mot dålig sömn? Själv har vi haft de tufft i nu 9 månader å de verkar aldrig ge med sig. Här sover vi två el tre tim i sträck...suck...vore skönt att få 5 tim i rad EN ENDA GÅNG...Kram å gott nytt t alla med dessa vaken-barn.  Härligt kämpat. /Anna

• fulltilt

bussig, tack för ditt svar/råd. Jag frågade faktiskt på hälsokosten då jag köpte den m hon sa bara att de va fr 1 år å visste ej mer sa hon. På flaskan står ju inget...vill så gärna prova. Tror nog att jag gör det, de kan väl inte va ngn fara? När börja ni? Tack så länge, kram å gott nytt år

• fulltilt

ja, jag tänker testa from ikväll. Ger ni på kvällen? Vilket e bäst? De står att man ska ge 3 teskedar/dag fr början i ett par veckor, sen 1 tesked/dag, gjorde ni så oxå el??? Vore ju underbart om de ville hjälpa min skrotis å sova bättre! Jisses, jag e så trött...tänk att man hållt på m dessa nätter i 9 månader å inte blir de bättre..suck....

Svar på tråden För oss med barn som inte sover!!!