När ni skriver "kura" vad menar ni då?
Har sett att ni talar om Pantley. Jag har läst delar av den men dock på engelska.. fast jag tror att jag skulle få mera behållning av den om jag läste den på svenska.. är rätt kass på engelska.
Känner igen det ni skriver om panikkänslan innan man ska sova.. Ofta känner jag att jag skulle behöva gå och lägga mig kl åtta för att överhuvudtaget få sova nåt... men hur kul är det?
Jag fick sova ungefär 1 1/2 timme på morgonen i dag, det var skönt men räcker egentligen inte för att jag ska få igen den sömnen jag missat.., tyvärr.
Tyvärr kan vi inte dela nätterna (ännu). Vi har även en son på 2 år som också vaknar emellanåt + att dottern är väldigt mammig just nu. Om pappa försöker ta henne på natten då gallskriker hon tills vi byter. Och då menar jag gallskriker
. Men sonen börjar sova bättre och dottern lär ju inte vara så mammig förevigt så...
Jag tycker det är så jobbigt med sömnbristen bara. Jag orkar ju inget på dagarna + att jag är gråtfärdig hela tiden. Har som nåt slags känsla av att ha bomull i huvudet...
Fiskleverolja: äter det själv och hälsokostpersonalen sa att man kunde ge barn det om man öppnade kapslarna och lade det i maten, tror de sa från 1 år. Fast jag tycker det skulle kännas hemskt att lägga ojlan i deras mat: den STINKER ju verkligen fisk
. Schysst om man ska äta t ex potatimos och sen smakar det fisk! Hur får ni i era barn oljan, ni som ger?
Fast den vanliga oljan kanske inte smakar lika starkt som den i kapslarna?