För oss med barn som inte sover!!!
Hejsan. Handlar denna tråd om spädbarn eller får man vara med även om ens barn är äldre?
Ska göra vår historia kort:
Har en dotter på lite över två år som har det väldigt jobbigt med sömnen även fast hon är så pass stor. Allt började när hon låg i magen. Jag hade en fruktansvärd jobbig grav med enorma krypningar i kroppen som gjorde att jag inte kunde sova.... mina nätter bestod av att gå runt, runt & runt på natten tills jag stupade av ren trötthet ett par timmar (max två i sträck) detta var de fyra sista månaderna av graviditeten & på nått vis tror jag dottern blev van med mitt "lunkande" och sov bra när det rörde på sig.....
!! När väl dottern föddes började hon sitt liv med fruktansvärd kolik = ingen sömn för oss föräldrar, vi fick bära och bära i 5-6 månader i sträck!! När väl koliken började avta så var hon inne i en konstig "sömnvana" & sov max 1 tim i sträck oavsett tid på dygnet & vi kämpade och kämpade för att ställa om dygnsrytmen så vi skulle få sova på nätterna.... när hon fyllde 1 år fick hon sin första öroninflamation & det senaste året har hon haft 15 st inflamationer = 1 års helvete!!! Hon har varit konstant sjuk och inte kunnat sova pga detta....
Jag vet inte vad man ska göra då både jag och mina sambo är helt slut körda! Vi har tur att få hjälp av min syster & mina föräldrar då och då för att få "ta igen oss lite"....
Jag bara längtar tills den dagen hon kommer sova en hel natt!!
Min historia kanske inte passar in här i eran tråd?
/Cissi