För oss med barn som inte sover!!!
fusion: vad har din lille för problem? Min bebbe är 8 veckor och har kolik. jag har mittt hopp på tre månaders gränsen, men så ser jag att din är 5 månader!!!!! Hur länge orkar man med detta?
fusion: vad har din lille för problem? Min bebbe är 8 veckor och har kolik. jag har mittt hopp på tre månaders gränsen, men så ser jag att din är 5 månader!!!!! Hur länge orkar man med detta?
Röding: Jag upplever att min lilla pojke inte alltid är hungrig när han gör dom tecknen som du beskriver. Han har kolik, och gör precis likadant när han har ont. Jag har hört att små barn inte vet vad som är vad utan upplever allt med magen som hunger. Och det är väl beprövat här, då vi proppat i den stackars lilla kolik magen, mat innan vi fattade att han gör så för att han har ont.
ok röding, jag köper det du svarade mig på, men jag glömde säga att jag ger tillägg också.....så då är det nog inte så bra att mata på och mata på.....
Jag känner mig lite som att jag har ett "lyx" problem, när jag hakar på i den här tråden. Men för mig är det hur jobbigt som helst! Min son har haft kolik från första tiden på bb tills nu för en vecka sedan och han är 2,5 månad. Nu har han inte knip attacker i den bemärkelsen, men han har svårt att komma till ro på kvällarna/nätterna. Han somnar inte förrän ca 23-24 och vaknar nästintill varannan timme för matning,som tar sådan tid för han halv sover....känner mig som ett urlakat spöke emellanåt. Han kan inte komma till ro på dagarna heller då han vill sova. Då gnäller han för att han är så himla trött och vill sova men kan inte. Tar tacksamt emot tips!!!!!