För oss med barn som inte sover!!!
Hejsan har foljt denna trad ett tag. Min son som ar 1,5 ar har aldrig sovit en hel natt forran nyligen. Vi har gett upp spjalsangen och han sover tillsammans med oss i sangen. Som de flesta barn har han ett par uppvak per natt men det racker med att ge honom nappen sa somnar han om direkt. Vart problem har varit att han somnade sjalv i sin sang men vaknade efter ett par timmar och vagrade att somna om i sin sang. Plockade vi upp honom och fick honom att somna om och lade tillbaka honom i spjalisen vaknade han varje timme resten av natten.Plockade vi upp honom och lade honom i var sang sov han battre. Sa av ren utmattning gav vi upp och borjade samsova. Vi bor i en tvaa sa tyvarr kan han inte fa eget rum, svart att kura.
Fusion: Hur sover er son pa dagen om han far sova i er sang tillsammans med er? For mig var det det som fick mig att overleva.Jag och sonen sov middag tillsammans i sangen. Sov han middag ensam vaknade han alltid efter en halvtimme, sov han tillsammans med mig sov han alltid langre.