• Danna80

För oss med barn som inte sover!!!

Åh jag har hittat en tråd för mig... Albin har aldrig sovit hela nätter... en bra natt vaknar han 1-2 gånger... nu den senaste tiden har han vaknat kl 2 men vägrat somna om så vi har nattvandrat i 2 timmar... jag känner mig som en zombie... längtar sjukt efter en natts sömn... Albin är 21 mån nu men jag hoppas fortfarande på under...

• Danna80

Applemum -Så ni vågade satsa på syskon fast ni ej fått sova? GRATTIS! själv har jag en sambo som nu vägrar fler barn pga sömnbrist... *suckar tungt*

Inatt sov Albin hyfsat gnällde runt 23 gick upp stoppade in nappen och han somnar om vaknar sen prick kl 2 (som alltid) och går upp från sin säng jag lyfter tillbaka han och han protesterar högljutt och klamrar sig fast och pekar febrilt att vi ska upp... då säger jag lugnt nej nu ska vi sova och till skillnad från tidigare nätter så lägger jag mig och låtsas sova. (istället för att bedriva en brottningsmatch för att försöka få Albin till att ligga ner) Han protesterar bara lite men sen LÄGGER han sig friviligt bredvid för att somna! Så kl 2.30 sover han igen! otroligt ska köra lika dant inatt. KL 5.15 vaknar Albin så då var det bara till att stiga upp och brygga STARKT kaffe....

Svar på tråden För oss med barn som inte sover!!!