För oss med barn som inte sover!!!
Pepp o kramar till er alla med sömnproblem! Känner med er, hade det själv för 6 mån sen. Hoppas ni kan ta er ur det med vettet i behåll!!
Pepp o kramar till er alla med sömnproblem! Känner med er, hade det själv för 6 mån sen. Hoppas ni kan ta er ur det med vettet i behåll!!
P.S. Alltså, jag hade inte sömnproblem, utan dottern....
Mamasnest: Hihihi...
Önskar att det varit så väl att jag sovit när dottern var vaken!
Tvillingmamma2007:
Tips: skaffa ordentliga handledsstöd NU innan du får ont i handlederna av att bara öppna barnmatsburkarna!!! Inte de i neopren på sportaffären alltså, utan via vårdcentralen. Jag har ff besvär med handlederna 3 år senare så fort jag bär för tunga saker.
Tvillingmamma2007: De jag fick kommer jag tyvärr inte ihåg vad de hette, och jag klippte bort lappen... Men de var i tyg med en halvhård skena under handen. Hjälpte jättemycket. Hur ser de hårda du fick för karpal ut? Kanske de duger alldeles utmärkt. De från sportbutikerna har ju ingen skena. Lillan vaknade just! Hörs sen..
Tvillingmamma2007: Då låter det som samma sak, i alla fall nära nog. Väl värt att ha dom även på dagen, jag lovar! Har du tur är det ju bara en begränsad tid du måste ha handledskydden.