• LickMeUp

För oss med barn som inte sover!!!

wohooo.... i natt har jag varit vaken med E i 4!!!!!! timmar han är 10 månader och ja försöker få han att sluta äta på natten eftersom ja tror att det är en bidragande orsak till varför han äter så illa på dagen.
    4 timmars gallskrik. oh va lycklig jag är (IRONI)

nu sover han äntligen igen, sovit i 10 mins, om 10 mins är han vaken igen. skulle vilja hitta på en massa medan han sover, men hinner fan inte det bara för att han inte behagar att sova längre.

har sedan han va 3-4 mån bara sovit 30 mins i stöten max 3 ggr om dagen (om ja har tur)
    vart han får all sin energi från har ja ingen aning, men ja skulle gärna vilja ha ett kilo eller nåt

hoppas verkligen att det är värt att va stenhård på natten och inte ge han välling så vi alla kan få sova snart. iaf jag (EGO)

Fruntimmer är som madrasser mä hôl i
  • LickMeUp
    3hjärtan skrev 2008-03-10 10:17:21 följande:
    Förresten...har ni tänkt på att tråden snart stängs...det har ju snart gått tre månader sedan Applemum startade upp tråden som gett upphov till hela 1485 inlägg fulla av ego, orkeslöshet, pepping, goda råd, notpepping, ironi, sarkasm, omtanke... Vad gör vi sen?
    hoppas att ungarna somnar och firar
  • LickMeUp

och där vaknade han efter 20 mins sömn.

BLIR GALEN SNART.....

• LickMeUp

hur i h-vete gör ni för att klara av dagarna?
    jag är helt jävla död och irriterad. skäller på barna och vill bara att de ska försvinna ur min åsyn. *hemska mamma* orkar inte med dem å storebror är så jävlig mot den lille. svårt att v sådär prettopedagogisk som alla på FL säger att man BÖR va "iofs så skiter jag högaktningsfullt i vad andra anser)

nu är det 5e natten som satungen gallskriker flera timmar i sträck. men jag vägrar ge mig. han SKA inte äta på natten. han är 10 månader och då behövs inte nattmålet längre ju. men han verkar inte fatta det och inte fattar han att han ska sova heller.

blir galen snart och går det längre så är ja rädd att jag kommer börja skada mig själv igen bara för att ja mår dåligt över att ja inte får sova.

finns det nån hjälp man kan få av barnläkare eller nåt? inte just för att suta äta, för även när han äter så är han vaken 1-2 timmar varje jävla natt. jag är helt slut och vill bara sätta mig framför tåget vissa dagar. inte fan sover ungjäkeln på dagen heller så man kan  vila.

jaja, man kanske skulle ha gjort ett lämplighetstest innan man blev gravid

• LickMeUp
    Shannara skrev 2008-03-14 13:53:44 följande:
    Williams läkare skrev ut Lepheton mot hans hosta... Inte heller att rekommendera!!!
    uppiggande har ja för mig
  • LickMeUp
    Shannara skrev 2008-03-14 17:04:46 följande:
    mmm...
    precis vad som behövs

tur att det hjälper att få skriva av sig lite! fick lillen att somna och ställde mig på orbitreken, hann köra 30 mins, så vakna han..SUCK.. men den duellen vann jag, så han somnade om igen och sov i 40 minuter till
    den store sov också samtidigt.
    men det behövs verkligen itne mycket för att man ska bryta ihop
Svar på tråden För oss med barn som inte sover!!!