• MiaB72

För oss med barn som inte sover!!!

Heeeej!

Finns det fler än vår familj?!?!? Vad underbart, eller egentligen inte, men här håller vi på att bli galna!

Vi har en Linus som blir 2 år på måndag och han har inte sovit en enda natt sen han föddes, jo, kanske någon gång men då var det väl fram till 3-4 på morgonen så det känns som en hel natt.

Han är svårsomnad på kvällen, tar oftast 30 min innan han somnar, sen börjar han vakna runt 22-tiden, sen vaknar han oftast en gång i timman eller halvtimman om det vill sig riktigt illa tills vi ger upp och tar in honom i vår säng. Vi har många gånger sagt att vi måste försöka vara starka och inte ta upp honom ur sin säng men när man sitter där och är så trött att man kan mörda - då är valet lätt, just då Sen är han stans mammegris så vissa nätter (när det är min mans natt, vi kör varannan natt) då kan han sitta och gallskrika efter mamma och då får jag ju inte heller sovit!

Funderar starkt på att byta ut hans växasäng och köpa en vanlig säng så man kan krypa ner med honom men vet inte om det är en lösning.

Hänger gärna här hos er och ser om jag kan få några bra tips!!!!

Svar på tråden För oss med barn som inte sover!!!