För oss med barn som inte sover!!!
Här går allt mot det bättre!
Fenderine fick bukt med sömnen å här blir det bara bättre å bättre. Det kommer en vändpunkt för oss alla. Å jag ber en stilla bön varje kväll att natten ska bli bra. I natt har Hjalmar vaknat 2 gånger bara!!!! För bara ngra veckor sen vaknade han ju var tionde minut mellan 01:00 och 06:00! Å han har ju sovit oroligt-extremt dåligt hela sitt liv...
Nu äter han bättre å språket börjar bubbla fram å sist men inte minst är jag ju mer lik en människa.
Jag lämnar tråden å hoppas att jag slipper komma tillbaka
!
Hoppas att alla ni så småningom också får sova gott men dessvärre kommer det ju alltid finnas barn som inte sover, trots kärleksfulla, ständigt närvarande föräldrar.
Ibland dyker det ju upp riktiga rättshaverister/idioter/kärringar som tycks känna glädje och nöje i att såra/skada oss som redan stapplar oss fram för att klara av vardagen. Ignorera dessa inlägg då de ju kommer från onyanserade puckon som på grund av sina egna tillkortakommanden måste klaga på andra.
I den här tråden vet vi vad sömnlösheten gör med oss, hur den äventyrar relationen , hur den gör oss försvagade mot sjukdomar och inte minst vad den gör med våra underbara stackars barn.
I den här tråden vet vi hur att hur mycket vi än vill sälja våra plutt på blocket under vargtimmarna så ÄLSKAR VI DEM SÅ OUTGRUNDLIGT att vi hålögda reser oss ur sängen natt efter natt efter natt, ringer bvc/läkar/sjukhus/psykologer för att be om hjälp, vi håller handen, vaggar, ramsar å ger inte upp (ibland vill vi kanske men vi GÖR det inte).
Tusentals kramar till er sömnlösa.