För oss med barn som inte sover!!!
Åhhh vad jag är trött...
man missar alltid de roliga sakerna för att man är så trött. andréa var jättesur när hon skulle upp men jag lekte med henne så då skrattade hon i stället, skönt att det funkade idag haha. orkar inte med att hon är sur och arg oxå. brukar säga att hon får skylla sig själv eftersom hon är vaken men hon håller inte riktigt med
har lovat en kompis att komma och fika vid 9 idag så jag går väl hem och sover en stund efter det - hoppas jag.
Nej nu måste det ju vända snart tycker jag. Men vilken tur att inte du blivit sjuk ännu då!!
Nu har jag pratat med HC ang sjukskrivning så en läkare ska ringa upp mig under fm. Men nu känns det så fjantigt liksom..bli sjukskriven pga att hon inte sover.. Känns som jag struntar i hela iden. Vad ska jag säga när hon ringer? jag tror att jag kommer hänvisa henne till läkaren på barnhab om hon har några funderingar så kan de prata istället ![]()
Jag fick tid hos läkaren i eftermiddags och hon var så gullig. Jag blev sjukskriven månaden ut. Jag var jättenervös men hon var så trevlig så det gick bra. Skönt iaf att kunna ha dagarna att vila på när lillasyster är på dagis.
hahaha nu har jag fått bevis på att jag verkligen är för trött
skulle lägga in en annons på blocket och sälja en vagn.. man ska ju ringa och bekräfta och slå en kod innan annonsen kommer in. Jag slår numret.. accepterar och så kommer en röst in och säger "tack för ditt bidrag i kampen mot HIV, var god lägg på luren".. jag såg nog ut som ett levande frågetecken och undrade vart blocket tog vägen ![]()